πολύ καλημέρα σας βρε!

.

Eνας φίλος μου είπε να σας πω, πως είστε όλοι άχρηστοι και ατάλαντοι. Εξαιρουμένου του ιδίου και εμένα της προσυπο-γραφούσης, νομίζω πως αυτό είνα απόλυτα αληθές. Επίσης πιστεύω ακράδαντα, πως όοολη η μπλογκόσφαιρα είναι μες την τρελλή πίκρα από άποψη δημιουργικότητας. Πέφτει το ακατάσχετο αναμάσημα της επικαιρότητας και ουδέν νεότερον.

Επίσης,

έχω την απόλυτη πεποίθηση πως απλά βρίσκετε ευκαιρία να επαναλάβετε τον μικρό σιχαμένο εαυτό σας στα ιστολόγια. Καμμία προσπάθεια να γίνετε κάτι καλύτερο και όλοι μαζί έχουμε, εξαιτίας αυτού, τον κόσμο που σας αξίζει. Εμένα και του φίλου μου, δεν μας αξίζει βέβαια, αλλά ας όψεται η δημοκρατία και καλά. Κάπου άκουσα ότι η δημοκρατία λέει, εγώ φυσικά δεν ακούω τις φήμες ποτέ, πρέπει να προασπίζει τα δικαιώματα της μειοψηφίας αλλά εσάς από το ένα αφτί σας μπαίνει και απ’ το άλλο σας βγαίνει. Στη διαδρομή δε, δεν συναντά καθόλου εγκέφαλο.

Ακόμα,

διαπιστώνω όπως πάντα, πως κρίνετε με τριανταδύο μέτρα και εφτακόσια εξήντα εφτά σταθμά. Να τα χιλιάσετε.

Το ως άνω βιντεάκι είναι ευγενική χορηγία, έτερου φίλου που συμμερίζεται τους προβληματισμούς μου.

~ από isisveiled στο Απρίλιος 12, 2008.

16 Σχόλια to “πολύ καλημέρα σας βρε!”

  1. Αγαπητή Ίσιδα, όπως αναγράφω και στο ιστολόγιο μου, όλα τα κείμενα μου είναι με δικαιώματα, αυτό ισχύει και για τα βρισίδια που ρίχνω όταν συνομιλούμε εις το MSN, οπότε σας ανακαλώ εις την τάξιν και σας προσκαλώ να αναρτήσετε την πηγή των βρισιδιών προς την μπλογκόσφαιρα για να έχω βρίσει επώνυμα και ουχί ανώνυμα!

  2. Βρε ουστ! που θα σε κάνω και φίρμα!

  3. Θα τα πείτε με το δικηγόρο μου λοιπόν. Όπως γνωρίζετε αυτή την περίοδο στέλνω συνεχώς εξώδικα, ένα παραπάνω δεν θα με χαλάσει!!!

  4. Α να χαθείς ψωνάρα που ψάχνεις να επωφεληθείς της αναγνωσιμότητας μου! Εγώ δεν αποκαλύπτω τις πηγές μου και στείλε όσα εξώδικα θες! Κι ότι μου τέλειωνε το χαρτί τουαλέτας! Ασε που εδώ που μένω, μπορεί να περιπλανιέται για αιώνες ο κλητήρας μέχρι να με βρει!

  5. Ως Ψωνάρα, ο δικαστικός επιμελητής που θα προσλάβω θα είναι και Σερλοκ Χολμς με διασυνδέσεις στας ελληνικάς επαρχιακάς πόλεις. Αμ πώς; Με κλανιές αυγά δεν βάφονται κι ότι πληρώσεις παίρνεις!

  6. Καλά, αφου δε βάφονται με κλανιές θα δοκιμάσω τα ξερατά φέτος στα αυγά να δούμε το αποτέλεσμα. Πάντως αν είναι όλα αυτά ο δικ.επιμελητής σου, κανόνισε να είναι κανένα ευγάμητο τεκνό τουλάχιστον και πρόθυμο. Ψωνάρα, έ ψωνάρα!

  7. Μηνύσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσεις! Θα γίνουνε μηνύσεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεις!

  8. αααααααχχχχχχχχχχχχ ναιιιιιιιιιιιι, ναιιιιιιιιιιιιι, ναι!

  9. Άσχετο αλλά κάπως έτσι τραγουδάω κι εγώ όταν με επισκέπτεται η Μούσα…

  10. Μη χαμπαριάζεις profusion, δεν έχεις ακούσει εμένα. Αυτοκτονούν τα πουλιά στα δέντρα με το που πετάω την πρώτη νότα.

  11. Το πουλί-τρουβαδούρος μου άρεσε πολύ.
    Είχε συναίσθημα και μελοδραματική επιτήδευση…

  12. Είμαι άχρηστη, ατάλαντη, σιχαμένη, ανεγκέφαλη, και μέσα στην πίκρα, βεβαίως βεβαίως. Τι κερδίζω; Το πουλί που κρώζει;
    Κι ο ιούδας να πάψει να το παίζει Κούγιας μμμμμμ

  13. Ράφφι μου κερδίζεις την παντόφλα που καταρρίπτει το πουλί!

    Κι εμένα με είπανε Πολυάννα προσφάτως αλλά δεν το έκανα θέμα 😉

  14. @ Ραφφι: Ο Κούγιας είναι θεός! Έχει αναγάγει το εξώδικο σε Τέχνη!

  15. τώρα εμένα αυτό το «αναγάγει» κάπως μου κάνει, αλλά τα μοχίτος δεν βοηθάνε τα ελληνικά. να ανακηρύξουμε τα μοχίτο ανθελληνικά τώρα!!!

  16. Tα περί Κούγια τα αφήνω ασχολίαστα (βλ.ψωνάρα), όμως τώρα που μεγαλώνει ο δυόσμος μου και ο καιρός ζέστανε, εγώ θα την περνάω με μοχίτος στον κήπο και να δούμε τι θα λες!

Σχολιάστε

 
