κάτι κάνεις

.

Μια στις τόσες κάτι κάνεις. Κάτι μικρό, συνηθισμένο κι αθώο. Κάτι που δεν ξεφεύγει απ’ όσα κάνεις συνήθως. Ομως, πως τα καταφέρνεις και για μια στιγμή τραντάζεται όλη η γυάλα, που με φυλάει ασφαλή. Ραγίζει και τρέχω στον κήπο, κάθομαι σε μια πολυθρόνα και ανάβω τσιγάρα. Βρέχει γύρω μου χιλιάδες αστράκια τα λουλουδάκια της ελιάς, κι εγώ κοιτάω σα χαμένη το χώμα και το τσιμέντο. Επικεντρώνομαι για ώρα στη βάση της σκάλας, στον τοίχο, σε κάτι γερό και άχρωμο, να επιδιορθώσω τη ρωγμή. Καίει το τσιγάρο το χέρι μου, το πετάω και μπαίνω μέσα.

Μία στις τόσες κάτι κάνεις. Κάτι τόσο απλό, κάτι τόσο άσημο, που άλλος δεν θα είχε λόγο να ταραχτεί. Μα εγώ τραντάζομαι σαν βαγόνι roller coaster, που κατεβαίνει σαν αστραπή τις ράγες. Μου ‘ρχεται να φωνάξω όλο χαρά και να σηκώσω τα χέρια ψηλά χαιρετώντας όλο τον κόσμο. Σηκώνομαι τότε και πάω στην κουζίνα, φτιάχνω σάλτσα. Κόβω κρεμμύδια πολύ ψιλά. Μέχρι τα μάτια μου να δακρύσουν, μέχρι να ξεχαστεί εντελώς το χαμόγελο αναθεματίζοντας τα κρεμμύδια. Μετά φτιάχνω και μακαρόνια να σκεπάσει η πέψη τον ρυθμό της καρδιάς.

Μία στις τόσες κάτι κάνεις. Και τότε θυμάμαι να σφουγγαρίσω με μανία, να αλλάξω σεντόνια, να σιδερώσω, να βάλω πλυντήριο, να πλύνω χαλιά, να καθαρίσω τα τζάμια. Με μανία, με λύσσα. Μέχρι να πονέσει τόσο το σώμα, να κουραστούν τόσο τα μέλη, να σωθεί τόσο η ανάσσα που να ξεχάσω. Να ξεχάσω πως μια στις τόσες, κάτι κάνεις και θυμάμαι πως είναι να είμαι ερωτευμένη.

~ από isisveiled στο Μαΐου 1, 2008.

2 Σχόλια to “κάτι κάνεις”

  1. Το έκανες.

  2. κάτι τέτοια λες..

Σχολιάστε

 
