σε real time (2)

.

9:00

Mη φανταστείς πως είμαι ρομαντική. Οχι τουλάχιστον με τη συνηθισμένη έννοια, αλλά να, είναι που σήμερα το βράδυ είναι ακριβώς όπως πρέπει να είναι οι βραδυές. Ζεστή όσο πρέπει, ο ουρανός καθαρός, ησυχία και ο κήπος να μοσχοβολάει. Το ξερες πως κάθε Παρασκευή μου αρέσει να φτιάχνω μακαρόνια ? Μη φοβάσαι, δεν έκλαψα αυτή τη φορά με τα κρεμμύδια. Περιμένοντας να γίνουν λοιπόν, είπα να σε κρατήσω εδώ κοντά μου για λίγο σε real time. Γιατί η βραδυά είναι σήμερα όπως πρέπει να είναι οι βραδυές.

Εβαλα κι ένα ποτήρι λευκό κρασί μέχρι να γίνει το φαγητό, ο σκύλος κάθεται ευχαριστημένος από τη βόλτα δίπλα μου, οι γάτες παριστάνουν τις σφίγγες στον κήπο, κι εγώ περιμένω να δω Χάρι Πότερ στην τηλεόραση. Στα διαλλείματα, κι όποτε μου έρθει η πεθυμιά (έτσι το λέει ο καθρέφτης μου) θα σου συνεχίζω. Να δούμε που θα βγάλει αυτή η ιστορία..

9:50

Μμμμ.. τρελλαίνομαι για μακαρονάδες. Αν είχα ένα ροζ πιπέρι ξέρεις που θα το έβαζα? Σε φράουλες. Ναι, μην σου κάνει εντύπωση. Οπως χρόνια πριν έβαζα καυτερό στη σοκολάτα μου. Μμμμ… μερικά πράγματα όπως η τρυφερότητα ξέρεις, έχουν ανάγκη κι από μια μικρή δαγκωματιά. Ισα να σου αφήσει ένα σημάδι για να θυμάσαι. Ψύχρα έβαλε ξαφνικά, βάζω ακόμα λίγο κρασί γιατί αρχίζει η ταινία. Δεν είδα τι καιρό θα κάνει αύριο. Εσύ ξέρεις?

10:34

Το πιο αγαπημένο μου στον Χάρι Πότερ, είναι το ταβάνι της τραπεζαρίας που μαγικά αλλάζει και γίνεται μια συννεφιασμένος ουρανός, μια ξάστερη νύχτα. Στις γιορτές γεμίζει αναμμένα κεριά. Ζαλίστηκα απ’ το κρασί. Το αγαπημένο μου να ξέρεις, είναι το Moscato d’ Asti. Πάω, γιατί λίγο ακόμα να κάτσω, θ’ αποκοιμηθώ στον καναπέ. Και χμ.. ξέρεις κάτι βράδυα σαν κι αυτό η αβεβαιότητα της έκβασης των πραγμάτων είναι μαγική, και σε ζαλίζει εύκολα..

10 : 38

καληνύχτα

~ από isisveiled στο Μαΐου 2, 2008.

11 Σχόλια to “σε real time (2)”

  1. Ούτε κι εγώ είμαι ρομαντικός με την συνηθισμένη έννοια και μ΄ αρέσουν τα μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα, τα κρεμμύδια και το κόκκινο κρασί…
    Ο κισσός στον μικρό μου κήπο όλο και απλώνεται και χαίρομαι γι’ αυτό…Το ίδιο και τα σκουροπράσινα κωνοφόρα του φράχτη…
    Ο Χάρι Πότερ δεν είναι κακός αλλά δεν είναι και παιδί της Μέσης Γης…
    Η αβεβαιότητα των ενδεχομένων είναι ελκυστική αλλά βαρέθηκα να σχολιάζω χωρίς αντίλογο…

    Καληνύχτα…

  2. Καλό ξημέρωμα…

  3. @ Sun W Knight
    σσσστ γκρινιάρη..

    @ b
    επίσης..

  4. Καλημέρα 🙂
    Σε real time μοιάζαμε, η σκυλίτσα μου παρέα, ο Χάρι Πότερ, μια πολύ ευωδιαστή βραδιά που ερχόταν από τον κηπάκο μου, αλλά χωρίς μαρακονάδα.
    🙂

    Πως πάει η συμβίωση με την όμορφη σκυλίτσα σου;
    (εγώ έκανα και αφιέρωμα στην δική μου, τέτοια αφοσίωση).

    Να είσαι καλά.
    🙂

  5. Ο λόγος που αποφάσισα να γράψω ένα σχόλιο είναι τα μακαρόνια αν και λίγο καθυστερημένα, διότι είναι σήμερα είναι Σάββατο. Μόλις έφαγα, λοιπόν, μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα. Ακόμα υπάρχει η οσμή τις σάλτσας στο σπίτι και έχω ακόμα την γεύση της μακαρονάδας στο στόμα μου. Αλλά δυστυχώς οι μικρές απολαύσεις τελειώνουν και γρήγορα.

  6. @ Vassia
    χμ.. την δική μου αναγκάστηκα τελικά να την δώσω πίσω.. Να περνάς καλά 🙂

    @ Tougo
    α, ωστε για τα μακαρόνια έγραψες.. κρίμα κι εγώ έκανα τόση χαρά όταν είδα ότι άφησες σχόλιο..

  7. έμ γάτες και σκύλους δεν έχω, ο Χάρι Πότερ, είναι το τα λίγα βιβλία φαντασίας που με αφήνουν αδιάφορο (πρέπει όμως να ομολογήσω ότι έχω δει τις ταινίες, για να έχω μια ιδέα επί του πράγματος). Όποτε τι άλλη δικαιολογία να έβρισκα; 😉

  8. Αχα.. το μαίηλ σου ισχύει ή είναι για τα μάτια του κόσμου?

  9. ποιο email;

  10. όχι δεν είναι για τα μάτια του κόσμου…συγνώμη για το διπλό σχόλιο, αλλά προς στιγμή κόλλησα.

  11. ε, για τσέκαρε τη θυρίδα σου τότε..

Σχολιάστε

 
