δες

.

Mην κοιτάς, που το όνομα μου δεν είναι μεγαλόπρεπο, ενός βασιλιά ή ακόμα καλύτερα ενός θεού. Που πίσω απ’ αυτό δεν κρύβονται μύθοι παράξενοι και πράξεις ηρωϊκές, ούτε καν με την αιώνια αγάπη δεν έχει καμμία σχέση. Μην κοιτάς, που δεν κατάγομαι από οικογένεια εξωτική, να έχω λαμπερά γαλάζια μάτια σαν τον ουρανό, ή πράσινα σαν το σμαράγδι. Μην κοιτάς, που δεν φοράω γούνα εντυπωσιακή, με χρώματα έντονα, και στιλπνή. Μην τα κοιτάς όλα αυτά.

Δες μόνο, που εγώ κοιτάω τα βράδυα τις νυχτοπεταλούδες, και θαυμάζω τις πυγολαμπίδες, αστέρια προσγειωμένα ανάμεσα στα φυλλώματα των θάμνων. Δες που ανασαίνω με τον ρυθμό του αέρα, τις μυρωδιές των ανθρώπων κι όσων η γη γέννησε μέσα στη μέρα. Δες που κοιτάω τα φτερά του εφήμερου, να ανοιγοκλείνουν γι’ αυτή τη μοναδική νύχτα της ζωής του, τη σκόνη που πλανιέται στον αέρα, τα φύλλα που τρεμοπαίζουν.

Αν κάτι υπάρχει να κοιτάς στον κόσμο, και να μάθεις απ’ αυτό, είναι το δικό μου κοίταγμα στον κήπο. Αυτά είπε ο Σνούπυ ο γάτος, και τρίφτηκε στα πόδια μου γλυκά.

~ από isisveiled στο Ιουνίου 26, 2008.

7 Σχόλια to “δες”

  1. τώρα γιατί πίσω απ τις λέξεις σου εμένα μου γνέφει η μεγάλη γάτα η Μπάαστ η φωτεινή ψυχή του Ρα

  2. Σοφός ο γάτος. Σε αντίθεση με το δικό μου δηλαδή που έχει κάποια ψυχολογικά προβλήματα με αποτέλεσμα πού και πού να παριστάνει το σκύλο

  3. @ taburito

    είμαι η ψυχή τους και ειναι το σώμα μου… 😉

    @ Λάκης Φουρουκλάς

    χαχαχαχα αυτό είναι από τα χαρίσματα των γάτων ξέρεις.. 🙂

  4. Προσοχή με τις γάτες. Νυχτοπερπατάνε….

  5. Ναι, είναι αλήθεια. Μένουν ξύπνιες όταν όλοι οι υπόλοιποι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου

  6. Yperoxo keimeno!!!! Exw akrivws san tin gata tis fotografias k eimai sigouri oti oi skepseis tis kapws etsi tha moiazoun…. 😉

  7. 😉

Σχολιάστε

 
