what a fuck

Πιάνει και ξεδιπλώνει το πανέμορφο μυαλό του στα μάτια μου, τις σκέψεις του τις πιο σκοτεινές, τους φόβους τους ανεξέλεγκτους. Και γεμίζει ακόμα και τον μικρότερο νευρώνα στο μυαλό μου με ουσία, γεμίζει την καρδιά μου χαρά να ξέρω πως καταλαβαίνει πως καταλαβαίνω. Περισσότερο από σύντροφος και αδελφός, μοιράζεται το όνειρο μαζί μου, και την ανησυχία της αποτυχίας. Προσοχή, φροντίδα, κατανόηση και ο καφές μαζί του τα πρωϊνά μοιάζει με ολόκληρη ζωή.

Ο άλλος, ακουμπάει το χέρι μου σταθερά. Οι ώμοι μας ενώνονται στο πλάι της καρέκλας, στρέφει για λίγο, να μου πει πως δεν μου χει γυρισει την πλάτη. Μου λέει την αλήθεια για τα σοβαρά και κάπως του ξεφεύγει η ώρα, η στιγμή θες και δεν τον βρίσκω. Μα το άγγιγμα αυτό το αναγνωρίζω, και θα το αναγνώριζα με τα μάτια δεμένα ανάμεσα σε χιλιάδες ανθρώπους.

Το βράδυ μικρά μουστάκια, αραχνοϋφαντα, χαϊδεύουν το λαιμό μου και μου κρατάνε συντροφιά. Μόνο αυτός είναι δικός μου, σκέφτομαι.

What a fuck, λέω στην τελική.. έχω όλα όσα μπορούσα να ζητήσω.

~ από isisveiled στο 24 Αυγούστου, 2008.

9 Σχόλια to “what a fuck”

  1. Ίσως απλά να έμαθες να ζεις με λίγα. Όπως έμαθα κι εγώ πικρά, όσο λιγότερα επιθυμούμε τόσο πλουσιότεροι γινόμαστε

  2. Κάτι που έμαθα να ζω με λίγα, κάτι που έμαθα να επιθυμώ ακόμα λιγότερα, κάτι που καταφέρνω να υλοποιώ τις επιθυμίες μου με πιο λεπτοφυείς τρόπους, και τελικά κάνεις και τον σταυρό σου και λες καλά είμαστε.. 😉

  3. Θεά μου, μάθε μου κι εμένα την εγκράτεια…με λεπτοφυείς όμως τρόπους…

  4. a = the? αν και ποτέ δεν ξέρεις πως την βρίσκει ο καθένας.. 😛

  5. @ Sun W Knight

    Βρε Χάρη μου τι να σου μάθω? Αν κατέχεις την εγκράτεια έχεις κατά το ήμισυ γνωρίσει και τους λεπτοφυείς τρόπους.. 🙂

    @ Μάνος

    Μάνο help! για λίγο explain τι είπες γιατί δεν κατάλαβα.. 🙂

  6. Τουλάχιστον, μεταμόρφωσέ με σε γάτο με αραχνοϋφαντα μουστάκια…

  7. Μάλλον δικό μου ήταν το λάθος. Το σκεφτόμουν σήμερα το πρωί καθώς φούσκωνε ο ελληνικός.

    Δεν κατάλαβα εαν εννοούσες: «What A fuck», ή «What THE fuck», το οποίο θα σήμαινε στην πρώτη περίπτωση: «Τι (γαμάτο) γαμήσι», ενώ στην άλλη: «Τι σκατά;!» (με δόση περιέργιας και έκπληξης)

  8. .. ή ακόμη καλύτερα: «Who gives a fuck/shit» ίσως;

    τέλος πάντων, το κούρασα..

  9. @ Sun W Knight

    ψι ψι ψι.. 😉

    @ Μάνος

    Χεχε όντως το ζαλίσαμαν 🙂

Σχολιάστε