ποιος No Border?

Προχτές το απόγευμα,  στο λιμάνι της Πάτρας, ένας φορτηγατζής έριξε μια φάπα σε έναν Αφγανό λαθρομετανάστη που προσπαθούσε να μπει στο φορτηγό του. Ημουν δυο μέτρα μακριά και το είδα με τα μάτια μου. Ο Αφγανός έφυγε περπατώντας, πέρασε από μπροστά μου και βγήκε έξω από το λιμάνι. Σε δύο λεπτά επέστρεψε με πέντε φίλους του, οι οποίοι άρχισαν να πετάνε πέτρες στο κτήριο του σταθμού επιβίβασης του λιμανιού. Εφυγαν και επιβιβάστηκαν σε ασθενοφόρο που είχαν καλέσει για τον «σοβαρό» τραυματισμό του πρώτου. Ομως, στην πορεία οι «αλληλέγγυοι» φίλοι τους του No Border, ειδοποίησαν τα τοπικά κανάλια τα οποία και έφτασαν γρηγορότερα από τις δυνάμεις ασφαλείας του λιμενικού. Προλαβαίνουν το ασθενοφόρο στη γωνία, και κατεβάζουν τον «τραυματία», οπότε και με τη συνοδεία των υπολοίπων λαθρομεταναστών και «αλληλέγγυων» φίλων τους, ξαναπήγαν πίσω και οργανώθηκαν σε πορεία διαμαρτυρίας. Σταμάτησαν για άλλη μια φορά μπροστά στον σταθμό επιβίβασης για να πετάξουν πέτρες, με αποτέλεσμα φυσικά να σπάσουν οι τζαμαρίες του κτηρίου, οι τουρίστες να τρέχουν κατατρομαγμένοι να σωθούν και να έχουμε ελαφρούς τραυματισμούς από τα τζάμια που εκτοξεύτηκαν παντού. Οι λιμενικοί, δεν βγήκαν ούτε μισό βήμα από την πόρτα προς το δρόμο, και μόνο με ασπίδες και κράνη προσπαθούσαν να κρατήσουν έξω το σύνολο των «αλληλέγγυων» που τώρα είχαν σηκώσει στα χέρια τον περίφημο «τραυματία» τους και έχοντας δέσει πρόχειρα το κεφάλι του με μία μπλούζα ήθελαν να τον φέρουν μέσα ώς μάρτυρα υποθέτω. Ο πετροπόλεμος εξαπλώθηκε γρήγορα και σε άλλα σημεία  του λιμανιού, όπου οι λιμενικοί το μόνο που έκαναν ήταν να απωθούν τις πέτρες. Πέντε από αυτούς μάλιστα, χτύπησαν αρκετά σοβαρά ώστε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο.

Αυτά έγιναν μπροστά μου, τα είδα με τα μάτια μου, και το χέρι μου ακόμα έχει μια γρατζουνιά από τα θραύσματα των γυαλιών που έσπασαν.

Και τώρα φίλε του No Border, άναψε τσιγαράκι γιατί θέλω να σου πω δυό πράγματα. Το πρώτο είναι ότι προσπαθείς να κάνεις κηδεία με ξένα κόλλυβα φίλε μου. Γιατί αν ήθελες να υποστηρίξεις τους λαθρομετανάστες, θα τους έπαιρνες, θα τους έπλενες, θα τους τάιζες και μετά θα τους εξηγούσες ποια είναι τα δικαιώματα τους και πως να τα προασπίσουν. Εσύ όμως φίλε του No Border, πουλάς μούρη πάνω στη δική τους δυστυχία. Και καλό σε είχα φίλε μου, να βγεις μπροστά εσύ και οι «αλληλέγγυοι» σου και να πετάξετε πέτρες, και να αντιμετωπίσετε τους λιμενικούς και μάλιστα χωρίς κάμερες. Οχι να ρίχνεις μπροστά το ασκέρι των εξαθλιωμένων ανθρώπων κι εσύ να καμαρώνεις στις κάμερες ότι είσαι αντιεξουσιαστής. Καλό σε είχα επίσης, να πας στην Ιταλία που δεν δέχεται τους λαθρομετανάστες αυτούς και επιβάλει τεράστια πρόστιμα στο ελληνικό κράτος αν τους πιάσει, και να σπάσεις τα δικά τους τζάμια. Αλλά δεν το κάνεις φίλε μου, γιατί οι Ιταλοί θα σε πιάσουν και θα σε σαπίσουν στο ξύλο, και μετά θα πουν ότι έπεσες κατά λάθος απ’ τις σκάλες. Ενώ εδώ «αλληλέγγυε» θα γελάς με τους λιμενικούς που δεν τολμάνε να πειράξουν τρίχα απ’ τα μαλλιά σου, στο  όνομα της δημοκρατίας που εσύ κοροϊδεύεις.

Κι ερχόμαστε στο δεύτερο που θέλω να σου πω. Προς πληροφόρηση σου, φίλε του No Border, κι εμένα και εσένα μάνα μας γέννησε. Και στις δικές μου και στις δικές σου φλέβες κυλάει εξίσου αίμα. Κι όχι απλή στις δικές μου και αμόλυβδη στις δικές σου. Εγώ κάνω μια επιλογή και δουλεύω σαν το σκυλί για να ζήσω, ενώ εσύ βρίσκεις σαν δικαιολογία την αναρχία για να κάνεις απλά το κομμάτι σου. Δεν ξέρω, μπορεί έτσι να σου πουλάνε φθηνότερα τις φούντες ή να σου κάθονται ευκολότερα οι γκόμενες. Ομως φίλε μου, η βία που χρησιμοποιείς για να επιβληθείς, σε μένα τον όμοιο σου, δεν μπορεί να είναι δύο ταχυτήτων. Γιατί είναι βία να με αναγκάζεις να πληρώσω σαν έλληνας φορολογούμενος τις τζαμαρίες του κτηρίου, και είναι βία να εξωθείς τους λαθρομετανάστες για να φανείς εσύ. Και είναι βία την οποία δεν δέχεσαι όμως στο δικό σου σβέρκο. Γιατί αν τολμήσει κανείς να σου ρίξει κι εσένα μία, θα τσιρίζεις σα γουρούνι που το σφάζουν, ότι «νά, τους βλέπετε τους φασίστες, τους μπάτσους?». Που όμως δεν σε έχουν ακουμπήσει, κι ας τρέχανε νυχτιάτικα στα νοσοκομεία να τους βρουν οι οικογένειες τους. Η δική σου όμως οικογένεια απ’ ό,τι έχω δει σου πληρώνει τα λεφτά για να έχεις δικό σου domain name…

Κατάλαβες φίλε μου No Border? Κι αν με πεις εθνικιστή και φασίστα δεν θα μου κάνει εντύπωση, είσαι συνηθισμένος να διαστρεβλώνεις την αλήθεια αρκεί να έχεις επισκεψιμότητα στη σελίδα σου. Ε, λοιπόν σήμερα δεν πειράζει, θα έχω κι εγώ λίγη.

~ από isisveiled στο Σεπτεμβρίου 10, 2008.

14 Σχόλια to “ποιος No Border?”

  1. Προσυπογράφω κάθε σου λέξη.

  2. Μέσα Ίσιδα. Η εκμετάλλευση είναι ίδια παντού και πάντα και δεν έχει χρώμα.

  3. @ Ανώνυμος

    ευχαριστώ για τη στήριξη

    @ Βάσκες

    έτσι είναι, και απλά μου φάνηκε ακόμη χειρότερη όταν γίνεται στο όνομα της αναρχίας..

    @ no Border

    παλληκάρια, μπορεί να μη σας άρεσαν όσα έγραψα, αλλά δυστυχώς για σας δουλεύω στο συγκεκριμένο κτήριο 4 χρόνια τώρα, και έχω και καμμιά εικοσαριά μάρτυρες ότι ήμουν εκεί αφενός και αφετέρου ότι τα πράγματα έγιναν όπως τα είπα.. σόρρυ όμως, άλλη φορά θα κοιτάω να τα βγάζω απ’ το μυαλό μου για να με θεωρείτε πιο αξιόπιστο μάρτυρα..

  4. Ζήτω τα σύνορα.
    Δεν είμαι σαρκαστικός αλλά παραμένω υποκριτής…

  5. χεχε έξυπνο αγόρι.. 🙂

  6. ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ Καθε σου Λεξη Ισις Κι’εγω!
    Nispell

  7. άθλια faux-marteaux!

  8. @ Nispell

    thanx!

    @ Μάνος

    λοολ αυτή τη φορά από τη συνηθισμένη πρωϊνή απορία πάνω στο τι εννοείς, με έσωσε η γνώση μου στη γαλλική γλώσσα..

  9. Καλό φθινόπωρο Ίσις! Παίρνω την αλήθεια των λόγων σου ως δεδομένη, η πολιτική μου διαφωνία είναι σε μερικά επιμέρους αλλά σημαντικά ζητήματα.
    – Η βία γεννά βία. Η Ευρώπη των ελεγχόμενων συνόρων και ο νεοοελληνικός σουραεαλισμός έχουν φτιάξει καταστάσεις ντροπής με τους λαθρομετανάστες, τις οποίες ζεις εξάλλου από κοντά. Δε συμμετέχω στην πρωτοβουλία no border αλλά ένα κεντρικό πολιτικό της σύνθημα με το οποίο συμφωνώ απόλυτα είναι ακριβώς να καταργηθούν αυτά αυτά τα νέα στρατόπεδα συγκέντρωσης, με τους στοιβαγμένους ανθρώπους ουσιαστικά χωρίς συνθήκες υγιεινής. Δεν ξέρω πώς μπορείς να συγκεντρώνεις ήδη ταλαιπωρημένους ανθρώπους, να τους εξαθλιώνεις στις συνθήκες ζωής τους και να μην περιμένεις κοινωνικό πρόβλημα. Η φιλανθρωπία του να τους ταΐσεις, πλύνεις, ντύσεις που αναφέρεις δε λύνει δυστυχώς το δομικό πρόβλημα.
    – Δεν είμαι ούτε δεξιός, ούτε αριστερός, ούτε τίποτα ακριβώς, ακτιβίζω βέβαια αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Όπως τα βλέπω όμως τα πράγματα, μισό έξω, μισό μέσα, με ενοχλεί το είδος διαφωνίας «καλό no border» «κακό no border», «καλοί λαθρομετανάστες» «κακοί λαθρομετανάστες», «καλή Ευρωπαϊκή Ένωση» «κακή Ευρωπαϊκή Ένωση» κτλ. Η ανάγκη σου να δείξεις την άλλη πλευρά (κι επαναλαμβάνω ότι δεν αμφισβητώ την αλήθεια των λόγων σου) φοβάμαι ότι ρίχνει το κείμενό σου σε αυτήν την παγίδα.
    – Τελευταίο: οι φρίκουλες των Εξαρχείων, δεν είναι το μόνο παράδειγμα αντιεξουσιαστών. Χωρίς να είμαι ο ίδιος αντιεξουσιαστής, δε μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι χωρίς αναρχοσυνδικαλιστές και εξωκοινοβουλευτικούς αριστερούς το σωματείο μου θα ήταν πολύ λιγότερο μαχητικό και εγώ συνακόλουθα θα είχα κατώτερο νόμιμο ωρομίσθιο, κανέναν να με προστατεύει όταν μου κλέβουν ένσημα ή με απολύουν παράνομα κτλ. (για να φέρω κι εγώ ένα συγκεκριμένο παράδειγμα ανθρώπων που βλέπω στην καθημερινότητά μου).
    Αυτά. Με την ουσία των διαφωνιών σου συμφωνώ κι εγώ πάντως, μάλλον όμως συμπληρώνουμε αλλιώς τα κομμάτια που λείπουν.

  10. Kαλε μου Αμμε ξέρεις πολύ καλά πως κάτι σαν αυτό το κείμενο είναι εκτός της τρέχουσας θεματολογίας του ιστολογίου μου. Αλλά οκ, έζησα κάτι και αγανάκτησα να διαβάζω τις σελίδες των ντεμέκ αντιεξουσιαστών και την σκόπιμη παρερμηνεία των γεγονότων. Αλλιώς το όλο ζήτημα για μένα θα είχε τελειώσει στην εγγραφή που έκανα στο άλλο μου ιστολόγιο. Απλά να.. για μένα τόσο η λέξη δημοκρατία όσο και η λέξη αναρχία είναι πολύ μεγάλες για να τις «ντύνεται» ο καθένας που απλά παίζει με τις εντυπώσεις. Και οκ, στο θέμα της δημοκρατίας αυτό είναι μια πολύ συνηθισμένη, δυστυχώς, πρακτική. Εχω όμως αυξημένες απαιτήσεις απ’ αυτούς που θέλουν να μιλούν στο όνομα της αναρχίας…

    Ως προς την ουσία τώρα.. Δεν έχετε καταλάβει όλοι κάτι πολύ βασικό. Οτι κανείς στην Ελλάδα δεν έχει αντίρρηση να φύγουν και να πάνε όπου θέλουν οι λαθρομετανάστες οποιασδήποτε εθνικότητας. Οταν όμως η Ευρώπη μας επιβάλλει τεράστια πρόστιμα και στο κράτος αλλά και σε ιδιώτες (φορτηγατζήδες κλπ) βρισκόμαστε εγκλωβισμένοι περισσότερο από τους λαθρομετανάστες. Και οκ μετά κάπου πρέπει να μείνουν και οκ αυτό δεν μπορεί να είναι ξενοδοχείο πέντε αστέρων και οκ ως προς αυτό θα μπορούσαν όλα να είναι καλύτερα.. Αυτό όμως δεν μπορεί να είναι η «ευκαιρία» μερικών να πουλήσουν μούρη. Γιατί πρόκειται για ένα δράμα όπου κι αν οφείλεται, και η εκμετάλλευση του παραμένει εγκληματική.

  11. Δεν ξέρω τι θα γίνει με όλους αυτούς τους δύσμοιρους που ψάχνουν την ελπίδα εδώ. Η ελπίδα πάντως έχει πεθάνει. Και γιά εκείνους αλλά και γιά μας.
    Καρκίνωμα έχει γίνει πλέον η κατάσταση με τους λαθρομετανάστες. Θλίβομαι αλλά νομίζω ότι είναι ήδη πολλοί. Να είμασταν κανένα κράτος οργανωμένο τουλάχιστον θα ξέραμε και τι μας γίνεται, αλλά ξέφραγο αμπέλι είμαστε και ανθεί το δουλεμπόριο.
    Κάποτε πρέπει να σταματήσει η αθρόα εισαγωγή των δυστυχισμένων αυτών ανθρώπων. Από κάποιο σημείο και μετά δεν είναι πιά ανθρωπισμός, μαλακία είναι.

  12. Για ποιο ανθρωπισμό μιλάμε; Οι ανθρωπιστικές οργανώσεις, αντί να προσφέρουν χείρα βοηθείας προς αυτούς τους δυστυχισμένους ανθρώπους, αρκούνται να καταγγέλλουν ασύστολα την κυβέρνηση και την τοπική αυτοδιοίκηση, αν δεν παροτρύνουν τους Αφγανούς του καταυλισμού των Πατρών σε ενέργειες, σαν και αυτή, που περιγράφετε. Όντας κάτοικος της πόλεως αυτής και έχοντας παρατηρήσει το φαινόμενο αυτό, προσυπογράφω το κείμενό σας.

  13. πράγματι πολλά είναι παιχνίδι εντυπώσεων πολλά πράγματα, ίσως τα περισσότερα στον πολιτισμό της εικόνας και της καταναλωτικής σαπίλας, αυτό που ίσως δεν έχουν καταλάβει τύπισσες και τύποι σαν εσένα είναι όμως πόση οργή κουβαλάμε…πατρίδα μου είναι εκεί που μίσησα, εσάς του έλληνες φορολογούμενους, μανάδες και πατεράδες, νοικοκυραίους, δασκάλους, καθηγητές, τηλεθεατές, πατριώτες, γι’αυτό το λόγο θα σπάω πάντα αυτά που ανήκουν σε σας και κυρίως τις ένοχες σιωπές σας και τις ηλίθιες φαντασιώσεις σας, μην αγχώνεσαι για το αν θα σε πει κανείς εθνικίστρια, το λέει το κείμενο σου και οι ommentators σου
    φιλιά από έναν πούστη προδότη της κωλοπατρίδας σου

  14. χχααχαχχααχχααχαχχαχ

    έχεις καταλάβει ότι είσαι ο Πητ Παπαδάκος της αναρχίας?

Σχολιάστε

 
