νιάου..

Θα ‘θελα μια μέρα (όταν έρθει) να πεθάνω μετρώντας γάτες. Και να μην έχω φτάσει ούτε στα μισά του μετρήματος, να ξέρω πως υπάρχουν κι άλλες πολλές. Να προσπαθώ να θυμηθώ ονόματα, φάτσες και συμπεριφορές. Να μετράω τα καπρίτσια και τις γαλιφιές τους, να θυμάμαι ποια έχει ένα μαύρο ανάμεσα στα άσπρα μουστάκια. Θα ‘θελα, όσο στερεύει η ανάσα μου, να τις νιώθω γύρω μου να κινούνται, να αναδεύονται ή να παίζουν. Ανάμεσα, να χώνονται στο μυαλό μου, εικόνες σε περιοδικά, πίνακες ζωγραφικής με γάτες, ρούχα και διακοσμητικά, μπρελόκ και κλειδιά παράξενα σε σχήμα ουράς.

Κι όταν η ψυχή μου αφήσει το σώμα μου, θέλω να φουσκώσει τόσο πολύ που να χωρέσει μέσα όλες τις ψυχές κι όλα τα ονόματα που υπήρξαν ποτέ για γάτες, να συμπεριλάβω και τους σκύλους, τους ελέφαντες, τα πρόβατα, τα άλογα, τα σιαμαμίδια, τις πεταλούδες, τους παπαγάλους, τα σκουλήκια που αφρατεύουν το χώμα. Να φουσκώσει και να φουσκώσει η ψυχή μέχρι να χωρέσει μέσα κάθε τι ζωντανό στο σύμπαν.

Ολοι μαζί μετά, να ψιθυρίσουμε νιάου στον άνθρωπο και να του γυρίσουμε την πλάτη..

~ από isisveiled στο Σεπτεμβρίου 20, 2008.

6 Σχόλια to “νιάου..”

  1. χρρρρρ, χρρρρρρ, γλιψ, γλιψ, χρρρρρρ,χρρρρρρ,χρρρρρρ,χρρρρρρ,χρρρρρρ,γλιψ, γλιψ,γλιψ, γλιψ,χρρρρρρ,χρρρρρρ,χρρρρρρ,χρρρρρρ

  2. Ό,τι ποθείς να πάθεις:)

  3. @ ινφέστο

    ψιψιψι.. 😉

    @ Λάκης Φουρουκλάς

    το αυτό και για όλους φίλε μου, το αυτό.. 🙂

  4. Δεν νομιζω πως θα τους γυρισεις ποτε την πλατη…

    Περα απο την δυναμη της μαγισσας,τα λογια σου δειχνουν τετοια καθαροτητα πνευματος που μαλλον μεσα σου κρυβεις και την λευκη ιερεια..

  5. @ Crystallia

    Αν υποθέσουμε πως ισχύει η θεωρία ότι οι γάτες έχοντας ολοκληρώσει τον κύκλο εξέλιξης τους, επέστρεψαν στη γη για να βοηθήσουν και τους ανθρώπους, τότε εξ ορισμού δεν θα μπορούσα να τους γυρίσω την πλάτη..

    Οσο για την λευκή ιέρεια φανερώνεται μόνο όπου την έχουν ανάγκη 🙂

  6. Σωστα,εχεις δικιο. 🙂

    Δικη μου βλακεια να μιλαω για αυτήν οταν η ιδια της η φυση ειναι κρυφη.

    Να’σαι καλα και συνεχισε να γραφεις.

Σχολιάστε

 
