ωδή στο polyester σαν μετάξι..

Εχωσα το χέρι μου βαθιά μέσα στη διάφανη συσκευασία. Εκλεισα τα μάτια μου και άφησα να μου ξυπνήσει η αφή ένα «ναι» ή ένα «όχι» στην επιθυμία. Ενιωσα κάτι τόσο τρυφερό και ζεστό, γλυκό σαν μητρική αγκαλιά, σαν γάτα που χαϊδεύεται στα πόδια σου, να ακουμπήσει το δέρμα μου, που πήρα μια ανάσα απ’ αυτές που σε ανακουφίζουν σαν όμορφο όνειρο.

Σχεδόν μπορούσα να νιώσω τα χρώματα, ζωντανά και ζεστά, να πάλλονται κάτω απ’ το χέρι μου, να φτιάχνουν φλόγες και φθινοπωρινά φύλλα στα μάτια μου, να μυρίζουν πορτοκάλι και κανέλλα. Μέσα σε δευτερόλεπτα θυμήθηκα μια σκηνή στο μέλλον, το γυμνό δέρμα να χαλαρώνει στην επαφή, το στόμα να χαμογελάει, τα πόδια να λυγίζουν και το μυαλό να ξεχνιέται. Την καρδιά να παρηγοριέται με τα λίγα, τα ασήμαντα αυτού του κόσμου.

Ναι και πάλι ναι, είπε μια φωνή μέσα μου κι έφυγα κουβαλώντας όλη μέρα μαζί μου μια ολοκαίνουρια fleece κουβέρτα..

~ από isisveiled στο Νοέμβριος 5, 2008.

6 Σχόλια to “ωδή στο polyester σαν μετάξι..”

  1. Μια μικρή δόση ευτυχίας στο οποίο απλό πράγμα.

  2. προβλέπω ατελείωτα χουχουλιάσματα και ώρες ζεστής ευτυχίας κατά τη διάρκεια του χειμώνα
    μια χαρά θα τα πάτε τα δυο σας
    🙂

  3. @ Λακης

    αχ ναι.. μικρή αλλα υπέροχη μες την απλότητα της

    @ Magica

    καλε ναι, ήδη έχουμε άριστες σχέσεις! 🙂

  4. Χαίρομαι να διαπιστώνω πως μπορείς ακόμη να εκτιμάς…τα ασήμαντα του κόσμου τούτου…

  5. Tα ασήμαντα πάντα θα τα εκτιμάω, τους α-σήμαντους ποτέ

  6. Αλίμονο σ’ εμάς τους ασήμαντους…

Σχολιάστε

 
