never going to get to France

Είναι κάποια πράγματα στη ζωή μας που είναι προορισμένα να μείνουν απωθημένα, επιθυμίες παγωμένες και ανέγγιχτες σε κάποιο μπαούλο του μυαλού μας. Καμμιά φορά έτσι είναι και ο έρωτας φαίνεται. To love and to be love in return, είναι μία από τις πιο θανάσιμες παγίδες της ζωής. Θανάσιμη, γιατί αν τολμήσεις ή ακόμα περισσότερο καταφέρεις, να ερωτευτείς, τίποτα δεν είσαι και τίποτα δεν έκανες αν δεν βρεις ανταπόκριση. Ή τουλάχιστον έτσι νιώθεις τη στιγμή που συνειδητοποιείς πως ο άλλος δεν ενδιαφέρεται για σένα. Θανάσιμη, γιατί κάτι πεθαίνει μέσα σου εκείνη την στιγμή.

Οσο κι αν σας φανεί περίεργο, εγώ πέθανα τελευταία φορά μέσα σε ένα κρακεράκι. Το κατάπια, όπως το κώνειο ο Σωκράτης, με πλήρη συνείδηση και μετά πέταξα τα ψίχουλα να μη μου θυμίζουν τον μικρό αυτό θάνατο. Θα μείνει λοιπόν κι αυτό απωθημένο, σαν το ταξίδι στην Γαλλία που ποτέ δεν κατάφερα να κάνω, κι ας μεγάλωσα με την σκέψη αυτού του ταξιδιού και μόνο. Μπορεί να μην ήταν και γραφτό ποιος ξέρει..

~ από isisveiled στο Νοέμβριος 27, 2008.

8 Σχόλια to “never going to get to France”

  1. Συμφωνω με αυτα που λες. Αλλα θα ηθελα να ηξερα ποιες ειναι οι δικες σου σκεψεις πανω σε αυτο:

    «..τίποτα δεν είσαι και τίποτα δεν έκανες αν δεν βρεις ανταπόκριση.»

    Εσυ τι πιστευεις? Ειναι ενα τιποτα η οχι? Η μηπως η δυναμη του ερωτα μερικες φορες μας βοηθα να συνεχισουμε ακομα και αν δεν βρισκει ανταποκριση?

  2. Η δύναμη να συνεχίσουμε βρίσκεται μέσα μας ανεξάρτητα απ’ το αν ο έρωτας βρει ανταπόκριση ή όχι. Αν δεν υπεάρχει αυτή η δύναμη, ούτε η ανταπόκριση στον έρωτα θα την ξυπνήσει. Είναι όμως αλήθεια, πως τη στιγμή που «χάνουμε» έναν έρωτα νιώθουμε πως δεν είμαστε τίποτα. Αυτό ευτυχώς δεν υφίσταται στην πραγματικότητα και κάποτε περνάει..

  3. Ναι,όντως νιώθουμε πως δεν είμαστε τίποτα. Ομως εχω την εντυπωση πως κατα καποιον τροπο η δυναμη της ζωης ειναι μια μορφη ερωτα και συνεπως μια εμπνευση. Οποτε νομιζω οτι ο ερωτας γενικα μας «ανανεωνει»στο τελος ασχετα απο το αν θα βρει ανταποκριση η οχι.

    Βεβαια απο την αλλη υπαρχουν και παραδειγματα που αυτο δεν συμβαινει.

  4. α, ωραία, και έτσι με αυτή την απάντηση έχεις καλύψει όλες τις περιπτώσεις, κάτι σαν την Πυθία ένα πράγμα…

  5. Ναι ναι,σιγουρα… Πωπω,δεν βγαζω ακρη μαζι σου. Τελος παντων θα συνεχισω να διαβαζω τα κειμενα σου γιατι ειναι πολυ ομορφα, αντιθετα με την αμεση επικοινωνια μαζι σου.

    Καλο σου βραδυ.

  6. α, δεν έχεις δίκιο!

    έχω πολύ όμορφα ψέμματα να σου πω αν προτιμάς την ομορφιά από την αλήθεια στην άμεση επικοινωνία

    καλό βράδυ και σε σένα

  7. Ναι…Και να θελεις κοπελα μου,την αληθεια δεν μπορεις να μου την πεις.

    Αν θες γυρνα σε εναν καθρεφτη και λεγε την εκει μεχρι να σε «κοψει» αρκετες φορες ωστε να καταλαβεις…

    Α, και προσπαθησε να μην μου απαντησεις,γιατι βλεπεις εγω δεν εχω αρκετα δυνατη θεληση ωστε να σταματησω να απαντω.

    Χαιρετω.

  8. μμμμ… είδες που και το δικό σου το μελιστάλαχτο ψέμα ήταν?

    για τον καθρέφτη μου, έχω γράψει αρκετές φορές και φροντίζουμε να «κόβουμε» ο ένας τον άλλο καθημερινά..

    απ’ την άλλη έχεις άλλη μία αδυναμία που δεν γνωρίζεις, ότι δηλαδή βρίσκεσαι στο δικό μου μπλόγκ.. ξέρεις πόσο εύκολα μπορώ να μην ξαναεμφανίσω σχόλιο σου?

    την καλημέρα μου

Σχολιάστε

 
