έλα μη γαμήσω με τα Χριστούγεννα επιτέλους!

Οκ, συγχωρείστε μου το ύφος, το λεξιλόγιο και κυρίως την διάθεση αλλά  είμαι εκνευρισμένη, και στο κάτω κάτω η σελίδα μου είναι εδώ κι ό,τι θέλω γράφω.

Λοιπόν έχουμε και λέμε. Τα Χριστούγεννα όσους τους απογοητεύουν και δεν τα μπορούν κλπ κλπ, είναι γιατί κατά βάθος δεν τα έχουν ξεπεράσει ποτέ. Τώρα να σκεφτώ ότι έχουν χάψει το παραμύθι της αγάπης και της ενανθρώπισης του Θεού? Να σκεφτώ ότι ελπίζουν σε έναν Αγ.Βασίλη? Ο,τι και να ‘ναι αυτό στο οποίο πιστεύουν κατά βάθος πάντως, είναι που δημιουργεί όλη αυτή τη μελαγχολία και την απογοήτευση. Γιατί με το μικρό μου μυαλό σκέφτομαι πως δεν μπορεί, αν σε κάτι δεν πιστεύεις δεν έχει και λόγο να σε στεναχωρεί.

Εμένα τα Χριστούγεννα μ’ αρέσουν. Μ’ αρέσει το τραλαλλα τους, τα φωτάκια, τα δωράκια και κυρίως μ’ αρέσει που ξέρω ότι είναι ένα απαραίτητο διάλειμμα μέσα στην μπίχλα του χειμώνα. Ως τέτοια ξεκίνησαν με τον εορτασμό του Yule και έκτοτε τα υπόλοιπα είναι μια τεράστια παρεξήγηση.

Δεν αρνούμαι φυσικά, ότι υπάρχουν και πράγματα που σιχαίνομαι τώρα τα Χριστούγεννα. Για παράδειγμα, τις διακοπές για διαφημίσεις που κάνουν οι διάφοροι επαναστατημένοι παντός είδους κι αναβάλλουν για μετά τις γιορτές τα διάφορα τους. Σου λέει, έχουμε να πάμε σε κλαμπάκια, να φάμε να πιούμε, και μετά με τον καινούριο χρόνο φοβερίζουμε και την Αρτα άμα λάχει..

Δεν μ’ αρέσουν τα εσώρουχα τύπου «κουνελάκι του Αη Βασίλη» που κατακλύζουν την αγορά. Δηλαδή εγώ αν ήμουν άντρας και μου έσκαγε μύτη η γκόμενα έτσι, ίσα που θα είχα λιγωθεί στο γέλιο. Δεν μ’ αρέσουν παντός είδους και χρωμάτων λαμπάκια στολισμένα στο  ίδιο μπαλκόνι. Αποφασίστε ρε σεις, το θέλετε μπουρδέλο? βάλτε κόκκινα, το θέλετε παραδοσιακό? βάλτε λευκά,   αλλά αποφασίστε γιατί περνάω με το λεωφορείο και έχω ξεράσει μέχρι να φτάσω σπίτι. Οπως επίσης, ξερνάω με την ψυχαναγκαστική ανάγκη του έλληνα να κάνει σκι στις γιορτές, λες κι έκανε και στο χωριό του ο κάθε βλάχος. Σιχαίνομαι τρελλά τις μουνίτσες που βρίσκουν ευκαιρία να φορέσουν τα χιλιοαπίστευτα και χιλιοαντιαισθητικά τσιτάκια με τις πούλιες, και κάνουν και το μαλλί σκούφο στο κομμωτήριο, πιασμένο ηλιθιωδώς με ένα κοκαλάκι σαν μεγάλο καρούμπαλο, στο πίσω του κεφαλιού.  Α, και ξεπεράστε γμ το βάσανο μου, τα γαμωπάπουτσα με το σουβλερό τακουνάκι και τη σουβλερή μύτη μπροστά, σαν εξωγήινοι είστε! Εντάξει για τα αρσενικά του είδους δε λέω τίποτα, γιατί θα παρασύρει ο οχετός το σύμπαν άμα ανοίξω το στόμα μου.. και να μην πώ τίποτα για τα παιδάκια που ξαμολιούνται, με μάτι να λάμπει από απληστία, για τα κάλαντα!

Πάντως κάντε μια προσπάθεια να ευχαριστηθείτε, χωρίς γκρίνιες (ναι σε σένα βασιλιά της γκρίνιας το λέω ) και αφήστε τα Χριστούγεννα στην ησυχία τους, δε φταίνε αυτά λέμε!

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 23, 2008.

20 Σχόλια to “έλα μη γαμήσω με τα Χριστούγεννα επιτέλους!”

  1. Για μια στιγμή (μία όμως) νόμισα ότι τα λέγατε σε μένα…
    🙂
    🙂
    🙂

  2. ααα καλέ μου φίλε, την θέση του βασιλιά της γκρίνιας την έχει άλλος! να σας κρατήσω τη θέση του υπουργού εξωτερικών? 🙂 🙂 🙂

  3. για μένα υπάρχουν δεν υπάρχουν τα Χριστούγεννα, ένα και το αυτό μου κάνει…βέβαια παίζει να αλλάξω γνώμη αν ποτέ κάνω κανά παιδάκι.

    🙂

  4. Κουτσούλα τον! Κουτσούλα τον!
    Γουστάρω ρε είσαι θεά.
    φιλιά

  5. Α και χρόνια πολλά που τα ξέχασα. Η μήπως χρόνια καλά, γιατί αυτό έχει σημασία;

  6. Καλές γιορτές καλή μου, μια χαρά τα λες στο ποστ, απλά έχω μια γενικότερη επιφύλαξη για τον καταναλωτισμό των Χριστουγέννων, μου είναι αντιπαθή ως σπάταλα (όντας άθεος, προτιμώ το Πάσχα ως πιο «μικρό και όμορφο» στους εορτασμούς του). Δύο απορίες που μου γεννήθηκαν:
    1) Τα εσώρουχα «κουνελάκι του Άι Βασίλη ποιος τύπος Ελληνίδας (η και Έλληνα) τα φορά; Συμπληρώνω δεκαπενταετία ενεργούς σεξουαλικής ζωής και δεν τα έχω δει ποτέ μου λάιβ.
    2) Ο μόνος Yule που ξέρω είναι είναι ένας εξαιρετικός κοινωνιογλωσσολόγος, αλλά μάλλον δεν αναφέρεσαι σε αυτόν. Καμία βοήθεια;

  7. «ενεργού» είμαι και φιλόλογος

  8. Λοιπόοοον, για να τα ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα μια και καλή: Ο Βασιλιάς της Γκρίνιας είμαι εγώ. Μετά από χρόνια προσπάθειας έκλεψα το στέμμα και το κρατώ γερά μην και μου φύγει. Όσο γι΄αυτή τη γαμωγιορτή της γαμωγέννησης του Θεανθρώπου ή Ώρου ή όποιου άλλου γαμώθεου που του ρθε να γεννηθεί μεσ΄το καταχείμωνο δηλώνω ότι δεν έχω καμία απαίτηση να με κάνει χαρούμενο σώνει και καλά. Με έναν όρο, να μας γαμωαφήσει ήσυχους την υπόλοιπη χρονιά και να μην μας πηγαίνει blow job-ass, γιατί κατάνταει κουραστικό. Αυτά.
    Και του χρόνου βρε!

  9. Πω πω τι διαβάζω πάλι στη μαγική αυλή…
    Οι πιστοί του Μίθρα, οι Κέλτες ιερείς, οι λάτρες των δένδρων και των παιχνιδιών κι άλλοι πολλοί θα συμφωνούσαν με τη Θεά. Τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη μας γιορτή…

  10. πόσο μ’ αρέσει το πως γράφεις, είναι απίστευτο. έπεσα τυχαία πάνω σου, ψάχνοντας το ποίημα του alain chartier «La Belle Dame sans Merci»…

    θα σου ‘λεγα χρόνια πολλά, μέρα που είναι, αλλά πια ούτε καταλαβαίνω γιορτές. άμα ξεφύγεις από το καταναλωτικό πνεύμα, τι να σου μείνει τις γιορτές των Χριστουγέννων; η μάσα και το χαρτί. ε, δεν κάνω ούτε αυτά. 🙂

  11. @ Tougo
    σε καλό δρόμο είσαι 🙂

    @ Ελληνίδα
    Χρόνια καλά, με υγεία και τύχη κούκλα 😉

    @ Αμμος
    Εγώ είμαι φαν του καταναλωτισμού γενικώς, ανεξαρτήτως Χριστουγέννων, αλλά έλα που μόνο τότε έχουμε κανα ψιλό..
    1) Στην πάτρα κάθε θηλυκό άνω των 13 ετών τα φοράει με θρησκευτική ευλάβεια! 😉
    2) Γκούγκλισε το άνθρωπε μου που δεν ξέρεις το Yule!

    @ Ioudas
    Παρακαλώ παρακολουθείστε όλοι πως φέρεται ο πραγματικός βασιλιάς της γκρίνιας να παίρνετε μαθήματα!

    @ Sun W Knight
    έεετσι! 🙂

    @ Flonsavardu
    Οι γιορτές αυτές μικρό μου είναι για να ξεφεύγουμε όπως είπα λίγο από την μπίχλα του χειμώνα, το ίδιο εξυπηρετούν και οι απόκρειες. Βρες κάτι που σε ευχαριστεί και κάνε το διάλειμα σου κι εσύ, όλοι το έχουμε ανάγκη ανεξαρτήτως πως το ονομάζουμε 😉

  12. Τη δική μου άποψη πρόλαβε και την έγραψε η Ελληνίδα… αν και δε συμφωνώ μαζί της… ούτε με σένα… ούτε με μένα… (ποιος είναι ο βασιλιάς της γκρίνιας είπαμε;) το λαπτόπι λαμβάνει τελευταίον ασπασμόν ^%%%^**())__()_()()_*^$^%(

  13. χαχα, καλό δε λέω αλλά να σε χαλάνε τόσο πολύ τα λαμπιόνια, έχει και πιο σημαντικά πράγματα η κατάσταση να σε χαλάσουν. Και γιατί πρέπει να νιώθω καλά που είναι Χριστούγεννα, και γιατί να βούμε να βοηθήσουμε τους εμπόρους λέει, όταν έχουμε εμείς δυσκολίες έρχονται οι έμποροι στη δουλειά μας και μας δίνουν αύξηση? Αη σιχτήρ, καληνύχτα γιατί θα ξυπνήσω και στις 7, πάω για σκι …;)

  14. Κάποτε ένας μου έλεγε πως «Όταν μπεις στα νερά του, μάθε να ψαρεύεις γιατί κάθε φορά που προκαλείς, τσιμπάς και μία σκέψη του». Πιστεύω ο νοών νοείτο.
    Δεν είμαι άνθρωπος, μάλλον πιο σωστά διατυπωμένα, άνδρας με το «σεις και με το σας» που θα αποκαλέσω μία πράξη ως γαμήσι ή ως σεξ γιατί καλώς ή κακώς, και για αυτό συγχωρέστε με που δεν είμαι ένας σκληρός και χυδαίος άνδρας, έχω μάθει να κάνω έρωτα.
    Σκέφτηκα μάλιστα ένα δίλλημα, μάλλον μία ρητορική ερώτηση που είναι η εξής; Ο κλασσικός άνδρας με πια θα πράξει έρωτα; Την Κυρία Γκρινιάρα ή την Κυρία Πουτάνα;
    Και αφού πιστεύω βαθιά πως κατάφερα να εισχωρήσω στο ίδιο μήκος/ύφος με το κείμενο ας αρχίσω.
    «Τα Χριστούγεννα όσους τους απογοητεύουν και δεν τα μπορούν κλπ κλπ, είναι γιατί κατά βάθος δεν τα έχουν ξεπεράσει ποτέ»
    «αν σε κάτι δεν πιστεύεις δεν έχει και λόγο να σε στεναχωρεί»
    Διαφωνώ κάθετα. Εγώ προσωπικά, γιατί πάντοτε έχω μάθει να γράφω για το εγώ μου παρά να ανήκω σε κάποιο ιδεολογικό κίνημα, δεν μπορώ να πω πως τα αυτάκια μου αφουγκράζονται με ευφροσύνη στο άκουσμα γιορτών όπως τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά. Θα προτιμούσα γιορτή να ήτανε κάθε μέρα της ανθρωπότητας αλλά αυτό είναι καθαρά άλλο θέμα. Φέτος ειδικά, θα κάνω τις ευχές μου πράξεις.
    Βέβαια, δεν μπορώ να αντιλέγω πως ο κανένας και ο καθένας στην κοινωνία μας αισθάνεται πάντοτε ένα κλίμα γιορτινό, θερμό, αγνό και εν τέλει υποκριτικό και αν ποτέ στεναχωρηθεί θα είναι επειδή θα αναρωτηθεί γιατί είναι εκτός χορού. Με την έννοια ότι μονολότι υπάρχει αυτό το «κλίμα», γιατί τα γεγονότα στην ζωή του δεν μοιάζουνε πιο ρόδινα; Ένα άλλο παράδειγμα είναι το γεγονός πως δεν πιστεύω στον αναρχισμό, αυτό δεν σημαίνει πως δεν με στεναχωρεί όταν βλέπω την ειδική ομάδα των Ματ, την κρατική καταστολή, μπάτσους λακωνικά να στοχοποιεί την συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα λες και η πραγματική τους εκπαίδευση να είναι η βία και το αίμα στο δρόμο. Τώρα άμα ένας μπάτσος ασκούσε εχθροπραξίες σε έναν ακραίο εθνικιστή, το πιο πιθανόν είναι να χειροκροτούσα αν και στην τελική θα νόμιζα πως ο μπάτσος πρέπει να είναι Κινέζος.
    «Τώρα να σκεφτώ ότι έχουν χάψει το παραμύθι της αγάπης και της ενανθρώπισης του Θεού? Να σκεφτώ ότι ελπίζουν σε έναν Αγ.Βασίλη?»
    Αν η ελπίδα, γιατί το παραμύθι συμβολικά είναι μία ελπίδα από μόνη της, πεθάνει τότε θα πεθάνεις και εσύ, αλλά στην τελική η ελπίδα δεν πεθαίνει ποτέ και ας ξαναπεθάνεις όσες φορές θες. Και στην τελική το δικό σου παραμύθι, ας στο πω καλύτερα για να μην σε θίξω, η δικιά σου αλήθεια ποια είναι;
    «Δεν μ’ αρέσουν παντός είδους και χρωμάτων λαμπάκια στολισμένα στο ίδιο μπαλκόνι»
    Την επόμενη φορά θα σε φωνάξω εσένα και στο τέλος θα σε πληρώσω για να μου στολίσεις το δέντρο. Ευτυχώς που σε βρήκα γιατί είχα μία απορία τόσο καιρό, που με κράταγε ξάγρυπνο για το πώς θα το στολίσω τον επόμενο χρόνο.
    Για να κλείσω τον κύκλο, απορώ πραγματικά πόση γκρίνια κουβαλάς άμα γκρινιάζεις σε τόσο μικρά και ανούσια πράγματα αλλά φαίνεται πως η υπερηφάνεια είναι και στην γκρίνια ή το πιο πιθανόν το ύφος «στα ορχιδέα μου, έτσι γουστάρω» έχει αρκετό λάδι για να ρίξει στην φωτιά σου, δηλαδή την υπερηφάνεια σου πάλι. Αμήν.

    Καλή αρχή έτσι;

  15. περίεργο πράγμα όμως φίλε μου ε? ενώ έχεις μάθει να κάνεις έρωτα όπως λες, γαμάς τα πρέκια και στη λογική και στο χιούμορ.. πραγματικά περίεργο..

  16. Αν και σπουδάζω ψυχολογία, ούτε και εγώ δεν μπορώ να το ψυχολογήσω αυτό.

    Δεν λες καλύτερα που τουλάχιστον γ.α.μ.ά.ω ακόμα;

  17. αυτό το τελευταίο κατά δική σου δήλωση και μόνο..

    στα λόγια κι εγώ μπορώ να δηλώσω Ιούλιος Καίσαρας ξέρεις..

  18. Κοίτα, μπορείς να δηλώσεις ότ είτε είσαι απόγονος του Ιούλιου Καίσαρα, είτε ότι έχεις λόγο σαν τον Καίσαρα. Το να είσαι είναι αδύνατον, καθώς την τελευταία φορά που κοίταξα, η παλακίδα του έγραφε «I am dead».

    Δεύτερον, ο Θεός ή Η θεά Ησσήδη (θεά της δικαιοσύνης) ή η Μαντάμ Τύχη, με γέννησε ούτε ως φραπεδόμαγκα αλλά ούτε ως αρχιγαμιά.

    Αλλά τουλάχιστον ξανά το παλεύω.

    Τώρα, άμα κάτσεις να αμφιβάλεις ακόμα και το λόγο μου αυτό περί μετριοπάθειας, τότε θα αναγκαστώ να γίνω αλαζόνας, ή μάλλον να αμυνθώ.

    Ούτος ή άλλως, είναι ωραίο να βιάζεις την γλώσσα για να αμυνθείς.

    >.<

  19. Ξέχασες τα πικοιλόμορφα/χρωμα «ρεβεγιόν» στα οποία κάθε αξιοπρεπής κάγκουρας/μουνίτσα πρέπει απαραιτήτως να συμμετάσχει, ντυμένος/η με τα ΠΙΟ επίσημα και ακριβοπληρωμένα ενδύματα/εκδύματα εξεχόντων δημιουργών (Ελληνικά: designers) -Or, -uci, -ani, -aran, -anchy, -ein, -uiton κ.α.

    Ξέχασες το άμοιρο πουλί που καταναγκαστικά πρέπει να φας, σου αρέσει-δεν σου αρέσει (αυτό το στήθος της πιο στεγνό κι απ’ την άμμο της Σαχάρας, βρε παιδί μου!).

    Ξέχασες κι εκείνα τα φρικώδη (από την πολύχρονη επανάληψη) χριστουγεννιάτικα άσματα που βαρούν συνέχεια τα μεγάφωνα των μπακάλικων (Ελληνικά: supermarkets).

    Ξέχασες τα υπέροχα εορταστικού περιεχομένου «πάρτυ» των καναλιών, με τις μουνίτσες/γλάστρες να κουνούν τα κωλαράκια τους δεξιά-αριστερά, εις ένδειξιν βαθυτάτης κατανύξεως και τους «επώνυμους, φυσικά, καλεσμένους» να συνοδεύουν με παλαμάκια και τρίξιμο δακτύλων (που μόνο φαίνονται, αλλά δεν ακούγονται λόγω μη ύπαρξης πλησίον μικροφώνου)…

    Ξέχασες τα συρρέοντα για αγορές πλήθη σε κάθε είδους «εμπορικά κέντρα» που προκαλούν κυλοφοριακή ασφυξία σε ακτίνα χιλιομέτρων…

    Δεν ξέρω αν μπορείς να συγχωρεθείς γι’ αυτές τις μπλογκικές σου παραλείψεις. Το Ανώτατο Συμβούλιο Μπλογκοδικαστών θα αποφασίσει…:-D

  20. αχ δεν τα ξέχασα, αλλά προσπαθώ!

    επιείκεια κύριοι Δικαστές!

    λοοοολ

    την καλημέρα μου 🙂

Σχολιάστε

 
