θέλεις ένα φιλάκι?

Βρήκα μια πραγματικότητα κάτω απ’ το χαλί. Περνώντας από πάνω, το πόδι μου ένιωσε ένα μικρό εξόγκωμα και έσκυψα να δω. Μόλις την αντίκρυσα, πήγα γρήγορα και έφερα σκούπα και φαράσι και την πέταξα. Μετά μου μπήκε η ιδέα, πως πιθανόν γέμισε το σπίτι πραγματικότητες και δεν το έχω πάρει χαμπάρι. Φοβήθηκα πραγματικά. Μέχρι τώρα έκανα ό,τι μπορούσα για να κρατήσω μακρυά την πραγματικότητα από την φωλιά μου.

Στοίβαξα βιβλία πολλά στα ράφια, διαβασμένα όλα δυστυχώς, κρέμασα φανάρια και κουρτίνες πολύχρωμες, μέχρι και τους τοίχους έβαψα παράξενα. Δούλεψα και έβγαλα λεφτά και όλα τα ξόδεψα να γεμίσω τα δωμάτια πράγματα παραμυθένια. Μουσική και εικόνες, μυρωδιές, χρώματα και ζώα, όλα ενορχηστρώθηκαν σοφά για να αποτρέψουν την εισβολή της πραγματικότητας ακόμα και σαν ιδέα.

Γι’ αυτό και τρόμαξα όταν την ανακάλυψα κάτω απ’ το χαλί. Αμέσως άρχισα να ανοίγω συρτάρια και ντουλάπες, να ψάχνω ανάμεσα στα μαξιλάρια και να τινάζω τα χαλιά. Που και που, βρήκα μόνο σκόνη, μιας πραγματικότητας θρυψαλιασμένης, ξεραμένης ίσως και από το καλοκαίρι που πέρασε. Μετά, έψαξα και στα συρτάρια του μυαλού μου. Εκεί, ευτυχώς, δεν υπήρχε ίχνος πραγματικότητας.

Εβαλα κρασί, το αγαπημένο μου «φιλί του Ιούδα» σε ποτήρι κρυστάλλινο, άναψα τζάκι, ονειρεύτηκα παλάτια αλλοτινά και έρωτες αιώνιους. Φαντάστηκα οάσεις και αηδόνια να τραγουδούν,  σε ένα βράδυ γλυκερής καλοκαιρινής μαγείας και με πήρε ο ύπνος στον καναπέ.

Ξέρω πως η πραγματικότητα θα αργήσει να ξαναφανεί.

~ από isisveiled στο Ιανουαρίου 9, 2009.

9 Σχόλια to “θέλεις ένα φιλάκι?”

  1. Νόμιζα πως μόνον εγώ είμαι εκτός πραγματικότητας…
    Και βέβαια θέλω ένα φιλάκι…έστω και της προδοσίας…

  2. Ευτυχώς (ή, ίσως, δυστυχώς) που υπάρχουν και τα όνειρα. Χωρίς αυτά η πραγματικότητα θα μας σκότωνε εντελώς. Με τα όνειρα δεν το καταφέρνει με μιάς. Χρειάζεται πολλές προσπάθειες…

  3. @ Sun W Knight

    όχι φυσικά, είμαστε πολλοί, αλλά όχι αρκετοί προφανώς..

    @ heliotypon

    και στο μεταξύ, κάνουμε καινούρια !

  4. 🙂 ayto ksereis tis kako exei, kleinontas eksw tin pragmatikotita , kai zontas sto mesa to eksw ginetai apokroustiko. Kai pws tha paw na gemisw to psygeio!!

  5. εγώ δεν νομίζω καν ότι υπάρχει

  6. ουπς! σόρρυ αλλά έπαιζα με τα καινούρια παιχνιδάκια μου και ξεχάστηκα! 🙂

    @ Teo
    οοοοοχι δεν το κάνεις σωστά τότε! Πρέπει να βυθιστείς τόσο πολύ στην όποια «φούσκα» φτιάχνεις, που μετά να την κουβαλάς μαζί σου ακόμα και στον μπακάλη! Να εγώ ας πούμε, αντί να του συζητάω για τις τιμές του αναλύω π.χ. στρατηγικές στο Travian και τα εκεί διοικητικά μας προβλήματα 😉

    @ Markos-the-gnostic
    Το θέμα δεν είναι να ψάξουμε να επαληθεύσουμε ή να αναιρέσουμε την ύπαρξη της πραγματικότητας γιατί τότε την κάτσαμε τη βάρκα. Το Θέμα είναι φίλε μου να κάνουμε ό,τι μπορούμε να την αποφύγουμε!
    🙂

  7. Μεγάλο πρόβλημα αυτές οι πραγματικότητες.
    Εγώ ευτυχώς τις προάλλες αγόρασα μια πολική αρκούδα και τις ξεσκονίζω με αυτήν. Κάνει δουλειά η αρκούδα. Κολλάνε πάνω της οι βρωμιάρες και ούτε που τις βλέπεις. Μετά βγάζεις την αρκούδα για κατούρημα το βράδυ, τινάζεται, και μένουν οι πραγματικότητες στο πάρκο να ψυχοραγούν μονάχες.
    Χε, χε…

  8. @ spy

    εμπνευσμένο! τα συγχαρητήρια μου! 🙂

  9. παρακαλώ,κι εγώ θέλω ένα φιλί!
    🙂

Σχολιάστε

 
