toothpaste kisses

Εχω κατά καιρούς πιάσει φιλίες με πολλά παράξενα πράγματα. Με κάτι πανάκια με μικροϊνες που καθαρίζουν τα πάντα, με την χλωρίνη που είναι η σχέση της ζωής μου, με σφουγγαρόπανα, με ηλεκτρικές σκούπες ακόμα και με το πλυντήριο των πιάτων.

Είχα κάποιες εφήμερες σχέσεις με το ξύδι, βρισκόμαστε που και που και μου καθαρίζει τον βραστήρα κυρίως, με τη σόδα, με τις εφημερίδες για τα τζάμια. Εντάξει έκανε ο καθένας το κέφι του για λίγο, δεν ήταν τίποτα σοβαρό. Αυτά ανανέωναν το σκοπό τους σε αυτή τη ζωή σε κάτι διαφορετικό, κι εγώ ξέχναγα τον δικό μου και προσπαθούσα να καθαρίσω κάθε βρωμιά της πραγματικότητας από γύρω μου.

Χθες είχα ένα one night stand με μία οδοντόβουρτσα. Την είχα επιστρατεύσει καιρό τώρα ανάμεσα στα σφουγγαράκια και τα καθαριστικά κουζίνας, αλλά περισσότερο από ένα γεια δεν είχαμε πει. Ξαφνικά όμως, ένιωσα να με καταπιέζουν αφόρητα κάτι βρωμίτσες που είχε πιάσει η πόρτα του πλυντηρίου των πιάτων, σε κάτι ανάγλυφες διακοσμητικές ρίγες που έχει στο πάνω μέρος.

Εγώ και η οδοντόβουρτσα γίναμε ένα με πάθος. Τρίψαμε τις ρίγες, μετά τρίψαμε κάτι αόρατα στο πολύ κοινό σημεία στο εσωτερικό του πλυντηρίου, μετά σε διάφορες άλλες συσκευές που έβρισκα μπροστά μου. Εναλλακτικά, συνδυαζόμασταν με το ξύδι ή την χλωρίνη και μετά από τριάντα λεπτά, το πάθος έσβησε όπως είχε έρθει.

Εχει μια ομορφιά αυτή η ιστορία με την οδοντόβουρτσα, που αν και περαστική δεν θα ξεχάσω ποτέ. Ισως, γιατί οι καθαρές ρίγες του πλυντηρίου μου χτύπαγαν καλύτερα στο μάτι, ίσως γιατί έφτασε where no man has gone (και σίγουρα όχι εγώ) before.. Δεν με κούρασε, μου έδωσε τόσα πολλά σε τόσο λίγο χρόνο και μείναμε και μετά καλοί φίλοι. Και για λίγο όλη μου η πραγματικότητα ήταν μόνο αυτή..

~ από isisveiled στο Ιανουαρίου 30, 2009.

9 Σχόλια to “toothpaste kisses”

  1. Γαμάτο…!

  2. τι ρομαντικό!! χαχαχα

  3. Αυτά είναι με τις εφήμερες σχέσεις! 🙂

    (θέλω κι ένα κείμενο με θέμα: τρυφερό μου ξεσκονόπανο)

  4. Η απάντηση στον καθαρισμό των ριγών του πλυντηρίου είναι εδώ:

    http://www.amazon.com/Ephemera-Clean-Wasted-Kitchen-Towels/dp/B000UHHNTY

    και εδώ:

    http://feminismonline.com/2007/09/19/a-clean-house-is-the-sign-of-a-wasted-life/

    😛

  5. Να που το λίγο είναι πολύ. Μέρα καλή 😉

  6. @ Sun W Knight
    χεχεχχεχχεε

    @ Teo
    καλε ναί! ελπίζω κάποτε να επισημοποιήσουμε τη σχέση με τη χλωρίνη μόνο!

    @ ioudas
    πρόσεχε τι εύχεσαι!
    λοοοοολ

    @ Μάνος
    Μου ξέφυγες στα σπαμ και σε έψαχνα!

    χεχε πολύ πετυχημένο, αλλά εδώ το ζητούμενο είναι αλλού. Στη χρήση της περιοδικής μανίας καθαριότητας προς αποφυγή της πραγματικότητας. Είναι και πολύ καλή εκτόνωση επίσης. Δεν σου έχει τύχει ποτέ αυτό?

  7. Φιουφ, και ανησύχησα! Η καθαριοτητά μου πάντα με πιάνει πριν να ξεκινήσω να κάνω κάτι «σημαντικό», π.χ. πριν να ξεκινήσω να διαβάζω για εξεταστική όταν είμουν φοιτητής, όταν σκέφτομαι τον σκελετό ενός project που πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα στην δουλειά.

    θα μπορούσα να ισχυριστώ πως η καθαριότητα είναι μία μορφή διαλογισμού, όπως και οτιδήποτε απαιτεί όλη την προσοχή μας. Αλλά μην το παρακάνουμε κι όλας ε;

  8. περιεχει ερωτονομικον
    ακαταλληλο για ανηλικους

  9. τώρα δεν περιέχει

    γιατί ούτε τσάμπα ούτε πληρωμένη διαφήμιση κάνουμε εδώ

Σχολιάστε

 
