παραλύυυυυυυωωω

Τώρα δεν θυμάμαι ακριβώς αν ήταν ο Γαλιλαίος που έλεγε «δος μου ένα σταθερό σημείο να ακουμπήσω και θα κινήσω τη γη» αλλά τελευταία τον καταλαβαίνω πολύ. Φυσικά, αυτός αναφερόταν στους μοχλούς αλλά εμένα με εξυπηρετεί απόλυτα η φράση αυτή.

Μια χειρολαβή, ένα μπαστούνι, μια πατερίτσα, ένα βαρύ έπιπλο κάτι.. Ψάχνω να πιαστώ από κάπου τελευταία. Είμαι σίγουρη δε, πως αν όχι ολόκληρη τη γη τον δικό μου κόσμο θα μπορούσα να τον κινήσω σίγουρα. Αλλά όπως μου επεσήμανε και ο Νικος ΜΟΥ (μην διανοηθεί καμμιά σας να τον δανειστεί), έχω γεμίσει το σπίτι έπιπλα με κομψά ποδαράκια. Που να στηριχτείς σε αυτά?

Λυγάνε τα πόδια μου, και αρχίζω μια πορεία προς το τέζα ως προς το έδαφος και στήριγμα πουθενά! Θάνατο στο θάνατο και οι αντοχές μου λιγόστεψαν και μόνη κληρονομιά μου έμειναν οι καρέκλες με τα λεπτά ποδαράκια. Αν ήξερα καλύτερα, έπρεπε στον πρώτο θάνατο κιόλας να τα πετάξω όλα και να βάλω κούτσουρα για καθίσματα στο σπίτι. Ακόμα και μενίρ!

Να δω τώρα πως θα πιαστώ απ’ τα κρύσταλλα και τα αραχνοϋφαντα!

υ.γ. το βίντεο με το τραγούδι είναι για να σας μεταφέρω την σωστή προφορά του τίτλου!

~ από isisveiled στο Φεβρουαρίου 1, 2009.

10 Σχόλια to “παραλύυυυυυυωωω”

  1. Αυτό με τη Βίσση θα αργήσω να το ξεπεράσω. Τα χάπια μου γιατρέ!

  2. Αμα ξεκινήσεις την κατρακύλα μωρό δεν σε σταματάει τίποτα! Μέχρι και στη Βίσση φτάνεις. Αν σου δώσει πάντως κάνα αποτελεσματικό χάπι, μη με ξεχάσεις 😉

  3. πω πω το θυμάμαι αυτό, όταν είχε βγει…πρέπει να τελείωνα το λύκειο εκείνη την εποχή. Βέβαια με τίποτα δεν γίνεται να ξεπεράσει τους ανεπανάληπτους «δαίμονες».

    πάντως όταν λέει παραλύυυυυυυυυυυυυ – ω…νομίζεις ότι θα πέσει.

  4. ο Αρχιμήδης

  5. Δος μοι πα στω και την γαν κινήσω (συμπληρώνετε περισπώμενες και υπογεγραμμένες)
    ο Αρχιμήδης
    Υπάρχουν κι αυτά :
    http://www.findgift.com/gift-ideas/pid-64094/
    http://www.msnbc.msn.com/id/6141895/
    http://www.engadget.com/2004/09/01/boyfriend-arm-pillow/
    http://www.amazon.com/DeluxeComfort-com-BOYFRIEND-PILLOW/dp/B000PJBXLG

  6. έστειλα λινκ και σπαμαρίστηκα !

  7. ρε σεις οκ! ο Αρχιμήδης τόπε! το εμπεδώσαμε ντεεεε 🙂

    εξάλλου εξαρχής δήλωσα ότι δεν θυμάμαι, και πολύ φοβάμαι ότι και αύριο πάλι θα το έχω ξεχάσει το όνομα, έχω την κακή συνήθεια να κρατάω μόνο το λειτουργικό κομμάτι των γνώσεων 😉

  8. Μενίρ να βάλεις. Κούτσουρα έχει πολλά στη Βουλή

  9. Μιά διόρθωση (δεν μπορώ, θα σκάσω αν δεν την κάνω): Ο Αρχιμήδης το είπε έτσι: «Δος μοι πα στω και ταν γαν κινασώ». ‘Ισως μίλαγε λίγο …βλάχικα τα αρχαία 🙂

  10. @ Λάκης Φουρουκλάς

    μέχρι να απαντήσω εγώ, γύρισες εσύ.. φαντάσου δηλαδή ταχύτητες ανταπόκρισης που έχω… Μενίρ? ναι καλή ιδέα 😉

    @ heliotypon

    λύσσα κακιά που πάθατε όλοι με τον Αρχιμήδη και πως ακριβώς το είπε! λύσσα! 😉

Σχολιάστε

 
