dream a little dream of me

Κάθε που κοιμάμαι και ονειρεύομαι, όλο κάτι γρήγορο οδηγώ. Μια ένα μαχητικό αεροσκάφος, μια μεγάλη μηχανή, ακόμα κι ένα ποδήλατο που τρέχει σαν αστραπή. Ανοίγουν τα πνευμόνια μου και αναπνέω ελεύθερα, βαθειά και ανυπόμονα. Τρέχω και είναι η ίδια η ταχύτητα που με ενθουσιάζει. Μα περισσότερο απ’ όλα, ότι ελέγχω ένα όχημα που πάει τόσο γρήγορα όσο και η ίδια η ζωή. Πως πάω όλο και πιο ψηλά, όλο και πιο γρήγορα επειδή το επιλέγω, επειδή έχω τις ικανότητες να το κάνω, επειδή έχω την ευκαιρία.

~ από isisveiled στο Φεβρουαρίου 11, 2009.

13 Σχόλια to “dream a little dream of me”

  1. Τρέχω να σε προφτάσω…

  2. θα μπορούσε να γίνει ωραίο τραγούδι αυτό.

  3. Μου έβαλες δουλειά για όλη την ημέρα… ‘Ερευνα σε βάθος. Μικροσόπιο σε σχήμα «U» Στο ένα άκρο το μάτι στο άλλο το «εγώ». Το ερώτημα είναι τι κάνεις με αυτά που θα ανακαλύψεις. Πώς απαλαάσσεσαι από την ομηρία των αυτοκατασκευασμένων δεσμών. Αυτό είναι το πιο σημαντικό ερώτημα! Ξέρει κανείς την απάντηση;

  4. Το σχόλιο που άφησα λίγο πριν ήταν για την παραπάνω (πρόσφατη) ανάρτηση. Μονίμως εκτός χώρου εγώ…

  5. Δεν ξέρω αν με ενθουσιάζει να μπορώ να ελέγχω την ταχύτητα της ζωής…
    Είναι κρίμα να την ελέγχεις όταν η κάθε στροφή σου κλείνει πονηρά το μάτι….

  6. @ next_day

    ίχου την μωρέ, τι αθώα και γλυκούλα που είσαι… Μετά από κάποιες στροφές που θα θα έχεις τσιμπήσει το δόλωμα του κλεισίματος του ματιού και θα έχεις πατήσει την μπανανόφλουδα, έλα να ξαναπούμε τέτοια γλυκούλικα πραγματάκια..

  7. Πίστεψε με αγαπητε, την έχω πατ’ησει κι εγώ..με απαισιδοξια όμως η ζωή δεν είναι ωραία..
    Την καλημέρα μου

  8. Tώρα δηλαδή πόσο εκτός πραγματικότητας μπορεί να είσαι? Ερχεσαι και κάνεις σχόλια σύμφωνα με αυτό που έχεις στο μυαλό σου και όχι σύμφωνα με αυτό που εγραψα εγώ, και συνεχίζεις καθισμένη στο συννεφάκι σου, να μου κάνεις κριτική παρερμηνεύοντας τον ρεαλισμό για απαισιοδοξία και εμένα για αρσενικού γένους. Οταν δεν μπορείς ούτε στον γραπτό λόγο να αντιμετωπίσεις την πραγματικότητα, πες μου πως στο καλό μπορεί να την έχεις πατήσει εσύ? Σπασανε τα νύχια σου ενώ ετοιμαζόσουν για έξοδο, γδάρθηκαν τα τακούνια, εφυγε πόντος στο καλτσόν? Τι?

  9. Εάν δεν μπορείς να δέχεσαι σχόλια, απλά μην απαντάς…
    Καλημερα και πάλι…

  10. Αν δεν μπορείς να δέχεσαι απαντήσεις στα σχόλια σου, να μην πετάγεσαι σαν την τσουτσού να κάνεις κήρυγμα εκτός τόπου και χρόνου

    καλημέρα κι από μένα

  11. πωπω μεσημερια-νά-δικο το κανατε 😉

  12. Tougo δύο πράγματα έχω να σου πω :

    το πρώτο είναι ότι δέχομαι κριτική σε αυτά που γράφω εφόσον όμως κάποιος κάνει τον κόπο να τα διαβάσει και να σχολιάσει επ’ αυτού. Σαχλαμαρίζουσες τυπισσες, που βλέπουν παντού λουλουδάκια και ζουζουνάκια και έρχονται να κάνουν κήρυγμα περί αισιοδοξίας στα καλά του καθουμένου να μου λείπουν Υπάρχουν σχετικά ιστολόγια που μπορούν να εξαπλώσουν άνετα τη σαχλαμάρα τους

    δευτερον, αν δεν σου αρέσει το επίπεδο των απαντήσεων μου μην τις διαβάζεις. Γιατί τώρα μου θυμίζεις όλους αυτούς που λένε πόσο ξερνάνε με τα reality show και κατά τ’ άλλα γνωρίζουν με λεπτομέρειες ποιος έκανε τι..

    την καλησπέρα μου

  13. νόμιζα ότι το wink κάλυπτε τον σαρκασμό μου…αλλά «when the tension is high, humor does not exist», οπότε ζητάω συγγνώμη για το σχολειό μου. Σε καμία περίπτωση δεν με ενόχλησε το βρήκα διασκεδαστικό.

Σχολιάστε

 
