αφού με ένα σου κλικ με βυθίζεις στο παράπονο..

Ξύπνησα, λέει, νωρίς το πρωί, και κοίταγα θαυμάζοντας το φεγγάρι να δύει στο φως του ήλιου, ακριβώς μπροστά από το μπαλκόνι μου. Ενας ουρανός αχνός γαλάζιος-αχνός ρόζ,  και τα δέντρα να λάμπουν από την χθεσινή βροχή καταπράσινα. Θαύμαζα το φεγγάρι που είχε σταθεί και με κοίταγε σαν κάτι να θελε να μου πει.

Το ρώτησα λοιπόν κι εγώ, και να το μήνυμα του :

Ολοι κοιμούνται, εγώ κάθομαι στο μπαλκόνι και καπνίζω ένα τσιγάρο.. έχει πολύ κρύο , και πολλή ησυχία. Το μόνο που ακούγεται είναι τα φύλλα των δέντρων και κάποια αυτοκίνητα που περνούν λίγους δρόμους πιο πέρα.  Βλέπω το φεγγάρι ανάμεσα στα σύννεφα και σε σκέφτομαι.. θα ήθελα να είμασταν μαζί τώρα. Καληνύχτα μωρό μου..

Κι εγώ που με την έλλειψη του ξύπνησα, και το φεγγάρι έμεινε μέχρι το πρωϊ να μου φέρει το μήνυμα του, έδωσα του ήλιου να του πάει το δικό μου…

θα πέσω σαν δραχμή στη σχισμή που χεις στο στήθος σου..

~ από isisveiled στο Μαρτίου 13, 2009.

Σχολιάστε

 
