να παίρνει ανάσα η ζωή για λίγο μόνο

Της είπε τι θα φορέσει και πως θα βαφτεί, πως θα τραβήξει τα μαλλιά της για να φαίνεται ο λαιμός της. Και φυσικά, της τόνισε, δεν θέλω να φοράς εσώρουχο από μέσα. Θέλω μόνο εγώ να ξέρω πως είσαι απόλυτα διαθέσιμη για μένα. Πως όποια στιγμή θελήσω, θα βάλω το χέρι μου και θα σε νιώσω ζεστή και υγρή. Πως αν θελήσω θα σε κάνω δική μου όπου κι αν είμαστε.

Ανοιξαν την πόρτα του σπιτιού και βγήκαν. Μπήκαν στο αμάξι. Αυτός μιλούσε συνεχώς για το σπίτι του, τη γυναίκα του και τα επαγγελματικά του. Αυτή κοιτούσε τον δρόμο ίσια μπροστά, να καταπίνουν οι ρόδες τα χιλιόμετρα. Κάποτε έφτασαν στο κλαμπ. Κόσμος πολύς και φασαρία, καπνός, δυνατή μουσική. Να κάτσεις όρθια μαζί μου στην μπάρα της είπε, να σε νιώθω δίπλα μου, να σε αγγίζω.

Μετά παράγγειλε αυτός και για τους δύο, Jack με πάγο. Κι όλο το χέρι του έτρεχε ανάμεσα στα πόδια της, μάλλον ανόρεχτα. Αυτή δεν μπορούσε να δει κανέναν, δεν άκουγε την μουσική και το αλκοολ δεν έφτανε να ζαλίσει τόσο τις αισθήσεις της που να μη νιώθει και το άγγιγμα του. Ελα, μην κάνεις έτσι, έσκυψε και της ψιθύρισε. Σου υπόσχομαι, πως αν κάνεις λίγη υπομονή την επόμενη φορά θα έρθω και θα κάτσω μαζί σου πολλές μέρες. Θα σε κρατάω αγκαλιά και θα κοιμάσαι στην δική μου… Κι ήταν η φωνή του σχεδόν υπνωτική. Την ζάλιζε τόσο που δεν μπορούσε να κρατηθεί όρθια.

Ακου κοριτσάκι μου, της είπε, θέλω να τραγουδήσεις και να ακούσω τη φωνή σου πριν φύγω, να μου κρατάει συντροφιά στο ταξίδι. Υπάκουσε όπως πάντα. Με το κεφάλι ψηλά, ανέβηκε στη σκηνή, πήρε το μικρόφωνο και τραγούδησε..

δυο μέρες μόνο..

~ από isisveiled στο Μαρτίου 20, 2009.

Σχολιάστε

 
