αχ παναγιά μου, φτάνει..

 

Ατυχία δεν είναι να περπατάς στον δρόμο και να σου πέσει ένα βαρύ αντικείμενο στο κεφάλι. Ούτε να σε χτυπήσει αυτοκίνητο, ούτε να σε ληστέψουν. Ατυχία είναι να ονειρευτείς, και να πλησιάσεις το όνειρο σου αρκετά που να το αγγίξεις, να το χαϊδέψεις, να το μυρίσεις, να το νιώσεις πραγματικό στην αγκαλιά σου. Και μετά το ίδιο το όνειρο σου, να σου πει δεν σε θέλω. Δεν μπορώ να κάτσω εδώ μαζί σου, γιατί έχω να πάω και αλλού, σε παιδικά μυαλά, σε διαφορετικές πραγματικότητες, σε διαφορετικά γεωγραφικά μήκη και πλάτη.

Γι’ αυτό εγώ τα αποφεύγω  τα όνειρα. Ξέρω ότι μου τη στήνουν στη γωνία, ότι συνομωτούν με την πραγματικότητα για να με γκρεμίσουν απ’ όσο πιο ψηλά μπορούν. Πάρτε για παράδειγμα τα καγκελάκια στην Κηφισίας, αν πάω και σταθώ εκεί, θα μείνουν ασυγκίνητα και ας ήταν το όνειρο μου. Θα μείνουν ψυχρά και παγωμένα. Θα προτιμήσουν ίσως να στηρίξουν κάποιον άλλο περαστικό αλλά όχι εμένα. Μόλις κάνω να καθήσω εγώ θα λυγίσουν και θα πέσω. Κι εγώ δεν ονειρεύτηκα τις πλάκες του πεζοδρομίου, ονειρεύτηκα τα κάγκελα.

Γι’ αυτό βαριέμαι και ξενερώνω έτσι εύκολα. Γιατί τα όνειρα με παγιδεύουν σε άλλες πραγματικότητες από αυτές που ζήτησα. Κι εκεί που λες θα πάρω μια ανάσα, να πάρω κι εγώ λίγο οξυγόνο επιτέλους, επεμβαίνει μια εντελώς ξένη πραγματικότητα και σε κάνει να ασφυκτιάς. Δεν το θέλω αυτό για μένα, δεν το αξίζω.

Θέλω τη ζωή μου απλή, χωρίς εκπλήξεις που τα ανατρέπουν όλα, χωρίς πολλά πολλά. Αν δεν μπορώ να έχω αυτή την ζωή, προτιμώ να της γυρνώ ολότελα την πλάτη.

κατάλαβες..?

~ από isisveiled στο Μαρτίου 25, 2009.

Σχολιάστε

 
