το στρουμπουλάκι

Εψαχνα τώρα δυο μέρες να δω τι μου φταίει. Σαν να μην χώραγα στα ρούχα μου, σαν να στριφογύριζα μέσα στον εαυτό μου, ένα ανάποδο πράγμα εντελώς. To χειρότερο ήταν πως έπαιρνα ελαφρά και χαρούμενα θέματα που άλλοτε θα με εξαγρίωναν, αντιδρούσα μόνο από συνήθεια σε μερικά.  Ηξερα πως κάπου σκόνταψε ο έρωτας μάλλον, αλλά προσπαθούσα να  βρω το που και το γιατί. Μετά θυμήθηκα πως βαριέμαι και ξενερώνω εύκολα.

Μόλις το στρουμπουλάκι με τα φτερά αρχίσει τα σουπα μου πες, μόλις αρχίσουν τα τώρα δεν μπορώ χαλάστηκα, οι διάφοροι που μπαινοβγαίνουν με τις ανάγκες, τις απαιτήσεις και τα δικαιώματα τους στη δική μου σχέση, εγώ αρχίζω και χασμουριέμαι. Μετά αρχίζουν οι απαραίτητες αναμεταδόσεις, πωπω φίλε τι να σου λέω, χτύπησα ένα γκομενάκι μούρλια και το πήδαγα όλο το σ/κ ασταμάτητα. Μη βιαστείτε οι αρσενικοί να μου πείτε όχι δεν τα λέτε αυτά, γιατί παρέα με αγόρια κάνω και ξέρω τι λένε. Δεν πάει να είστε ερωτευμένοι μέχρι θανάτου, στην αναμετάδοση πάνω σας τρομάζει το μάτι μου, και μετά χασμουριέμαι περισσότερο.

Για την λίμπιντο δεν το συζητώ, επιστρέφει στον χώρο της απόλυτης ανυπαρξίας και βαριέμαι και στη σκέψη της ακόμα. Που να σηκώνεις το χέρι και το πόδι, και σιγα μην καταναλώνουμε ενέργεια κι εκεί. Το παραδέχομαι φυσικά, δεν είναι το στρουμπουλάκι με τα φτερά άτιμο πράγμα, αυτό ό,τι μπορεί κάνει, εγώ όμως είμαι. Αχ δεν τα μπορώ τα σουπα μουπες λέμε. Καθόλου. Ουτε τη γκρίνια ούτε τα απροοπτα τρίτων και τέταρτων. Μακάρι να έχουν όλο το δίκιο του κόσμου, αλλά εγώ δεν τα μπορώ. Είχα την τύχη στη ζωή μου να είμαι με άντρα, που ούτε απρόοπτα καταλάβαινε, ούτε από τρίτους και τέταρτους και την υστερία την κράταγε μακρυά μου. Ξέρω την διαφορά και όλα τα υπόλοιπα μου φαίνονται λιγότερα, και τα λιγότερα μου φέρνουν απαξίωση και νύστα.

Εκεί σκόνταψε λοιπόν το στρουμπουλάκι. Πάνω μου.

~ από isisveiled στο Μαρτίου 25, 2009.

3 Σχόλια to “το στρουμπουλάκι”

  1. τώρα κατάλαβα γιατί 8/10 νομίζουν ότι είμαι ομοφυλόφιλος.

  2. χεχε..

    τώρα δεν κατάλαβα εγώ γιατί το λες

  3. γιατί θεωρώ την προσωπική μου ζωή πολύ προσωπική για να κάνω αναμετάδοση, και τις λίγες φορές που την έκανα έπαιρνα απαντήσεις του στυλ «αυτό μόνο».

    θυμήθηκα πάντως ένα πρόσφατο γεγονός που μια φίλη μου με ρώτησε πως νιώθω που είμαι ερωτευμένος και πως είναι αυτή. Απάντησα μονολεκτικά «ωραία». Γυρνάει με κοιτάει με ένα ύφος έκπληξης και μου λέει «εγώ μπορώ να γράψω 100 σελίδες για αυτόν που μ’ αρέσει και εσύ το μόνο που έχεις να πεις είναι ωραία;.

    άσχετο: πάντα μ’ αρέσανε αυτά που γράφεις για το λόγο ότι κάνω άσχετους συνειρμούς.

    Καλημέρα!

Σχολιάστε

 
