καλημέρα

Ξέρω μια καλημέρα, γλυκιά, μεθυστική σαν υάκινθοι και βιολέτες και πασχαλιές να ανθίσαν πρώιμα, που χάθηκε και την ψάχνω. Ξύπνησα ένα πρωϊ και δεν ήταν δίπλα μου. Την έψαξα ανάμεσα στις κουβέρτες που ξάπλωνε πάντα παρέα με την καληνύχτα, και είχε εξαφανιστεί κι αυτή. Σηκώθηκα να φτιάξω καφέ. Δεν μπορεί είπα, δεν έχω ξυπνήσει ακόμα κι είναι όλα ένα κακό όνειρο, απ’ αυτά που παραφυλάνε λίγο πριν ξυπνήσεις, να σου στερήσουν όλη την διάθεση για το υπόλοιπο της ημέρας.

Με τον καφέ στο χέρι, βγήκα στον κήπο. Ο δροσερός αέρας χτύπησε το πρόσωπο μου, άνοιξε τα μάτια μου, και στην πρωϊνή ησυχία μπορούσα ακόμα να ακούσω και τα μπουμπούκια να σκάνε. Μα την καλημέρα δεν την άκουσα, κι ας ξέμεινα εκεί μέχρι το μεσημέρι. Οταν πια ο ήλιος έγινε αφόρητος, μαζεύτηκα στο σπίτι, να φάω και να ξεκουραστώ λιγάκι. Ισως, σκέφτηκα, να ‘ρθει στο όνειρο μου, όπως τα χέρια τα αγαπημένα έρχονταν κάποτε, όπως ένιωθα την καρδιά να χτυπάει στο στήθος. Ούτε τα χέρια εμφανίστηκαν, ούτε η καρδιά και η καλημέρα δεν ακούστηκε και πάλι.

Εφτασε βράδυ και ξανάγινε πρωϊ. Καλημέρα και καληνύχτα δεν ξανάκουσα. Κάποιος προσπαθούσε να μου τις πει, αλλά ηχούσαν βεβιασμένες στα αφτιά μου και δεν ήταν αυτές που έψαχνα.

Τις άφησα κι εγώ να φύγουν..

~ από isisveiled στο Μαρτίου 30, 2009.

2 Σχόλια to “καλημέρα”

  1. Σήμερα όμως που είναι μια άλλη μέρα, όλα ξεκινάνε κυκλικά από την αρχή. Κι επίσης, να μην ξεχνάς πως τα θαύματα υπάρχουν για να γίνονται! Έσω έτοιμη να το υποδεχτείς, εκείνο το μικρό θαύμα της καλημέρας 🙂

    Μέχρι τότε, Καλημέρα!!!

  2. Τα θαύματα έρχονται πάντα όποτε τα έχω ζητήσει, πριν καν η καινούρια μέρα εμφανιστεί και γι’ αυτό είμαι πάντα ευγνώμων 🙂

Σχολιάστε

 
