της μικρής μου ευλογημένης μέρας..

Ευχαριστώ Θεέ μου για την μικρή ευλογημένη μέρα που μου έδωσες. Για τα μικρά της και τα ανόητα που μου έδωσε απλόχερα, λίγο ήλιο και λίγο οξυγόνο, έναν καφέ διαβάζοντας περιοδικά και χαζεύοντας με φίλους. Ευχαριστώ για τους φίλους αυτούς, που με αγαπάνε και με αποδέχονται όπως είμαι, που νοιάζονται και ανησυχούν για μένα πραγματικά στο βαθμό που μπορεί ο καθένας, που έχουν τα ελαττώματα τους σε δημόσια θέα και δεν θέλουν να πιστεύουν πως είναι τέλειοι. Ευχαριστώ για τα ελαττώματα των αληθινών φίλων Θεέ μου, για τις μικρές ατέλειες της ημέρας, για τα αληθινά αυτού του κόσμου.

Ευχαριστώ Θεέ μου, που για δευτερόλεπτα μύρισαν οι ανθισμένες νερατζιές στο διάβα μου κι ένοιωσα πως βρισκόμουν στον Πειραιά των 18 μου χρόνων, τότε που ο έρωτας ήταν απλός και παθιασμένος. Ευχαριστώ και για την ανάμνηση ακόμα Θεέ μου. Ευχαριστώ για τον ένα και μοναδικό άνθρωπο στη ζωή μου, που αποδέχθηκε να είναι ο Οσιρις, χωρίς να καβαλήσει το καλάμι, χωρίς να εννοήσει τίποτα παραπάνω, χωρίς να ζητήσει τίποτα παραπάνω εξαιτίας αυτού. Γιατί είναι ο πιο στενός, ο πιο αγαπημένος μου φίλος, καθρέφτης και αδερφός, που είναι πάντα δίπλα μου. Ευχαριστώ και για την φίλη μου, που ξέρω πως υποφέρει και στεναχωριέται, πως αντέχει όσα άδικα της έχουν έρθει σε αυτή την ζωή, και υπομένει όσα δεν ήρθαν. Ευχαριστώ γιατί με αφήνει να την ονομάζω φίλη μου.

Μικρά και μεγάλα Θεέ μου ξέρω πως τα έκανα κουβάρι, αλλά ευχαριστώ για όλα..

~ από isisveiled στο Απρίλιος 4, 2009.

Σχολιάστε

 
