εν τάχει

Στα γρήγορα γιατί θα επικρατήσει σιγή ασυρμάτου το επόμενο διήμερο :

1. Με κράταγε όλο το βράδυ αγκαλιά. Κατάλαβες? Με έψαχνε στον ύπνο του, και τα χέρια του ήταν πάντα γύρω μου. Με βρήκε στις δύο, στις τέσσερις, το ξημέρωμα. Και δεν δηλώνει καν ερωτευμένος μαζί μου. Κατάλαβες? έτσι το κάνουν, για να ξέρεις άλλη φορά..

2. Οποιος άφησε την γλάστρα με τους υπέροχους κάκτους στον κήπο μου, τον ευχαριστώ πολύ. Είναι τιμή μου να μου εμπιστεύεται κάποιος το φυτό του.

3. Τα πιο απλά πράγματα είναι τα πιο δύσκολα ή τα πιο εύκολα, αναλόγως τον άνθρωπο. Εγώ ψάχνω έναν δύσκολο άνθρωπο που να μπορεί να τα κάνει εύκολα. Οι υπόλοιποι εξαιρούνται εξ’ ορισμού.

4. Μετά από διάφορα δεσίματα, μαστιγώματα και άλλα «σχετικά» μαντέψτε ποια ήταν η ύστατη ταπείνωση. Ο φιόγκος! Δηλαδή οκ, μετά απ’ αυτό moi υπάκουη σκλάβα! Τέτοιο πράμα πάνω μου είναι η απόλυτη τιμωρία.

5. Τελευταία προσεύχομαι πολύ. Οχι στον Θεό γιατί έχω περίεργη άποψη για τις σχέσεις του μαζί μας. Στους πεθαμένους μου όμως, προσεύχομαι και παρακαλάω αν με ακούν και με αγαπούν ακόμα, να μου δίνουν δύναμη να βγάζω τη μέρα. Στοιχειωδώς.

6. Νίκο είσαι ο απόλυτος μαλάκας

7. Νίκο μου ξέρω πως έχεις ξεμείνει από αντοχές, αλλά μη σαλτάρεις γιατί θα σαλτάρω κι εγώ και δεν έχω κλείσει «σχετική» σουϊτα

8. Νίκο με έχει φάει η αγωνία τι θα γίνει με την δικιά σου. Αντε θέλω μωρό στην παρέα!

9. Νίκο ευχαριστώ για όλα. Χωρίς εσένα δεν θα την είχα βγάλει καθαρή το σ/κ

τα λέμε μεθαύριο. όβερ.

~ από isisveiled στο Απρίλιος 27, 2009.

Σχολιάστε

 
