όλα αληθινά

Σου γράφω απ’ το κελί της φυλακής μου. Εδώ που ξέμεινα εγώ όταν κατάφερες να σπάσεις τα δεσμά σου και να φύγεις. Εδώ που ακόμα τα μέλη μου πρέπει να υπακούουν στην βαρύτητα, σε ορμές και επιθυμίες. Σ’ αυτήν λοιπόν την φυλακή που έχω απομείνει, κάθομαι και σου γράφω. Κοιτάω στη μνήμη μου την εικόνα σου κι αυτή μου επιστρέφει το άρωμα σου, τη γεύση σου σαν έβγαινες απ’ την θάλασσα, σαν ίδρωνες το καλοκαίρι. Αλμυρή.

Δεν θέλω να σε θυμάμαι, μα δεν παύω να σε σκέφτομαι. Βρήκες την αθωότητα μου, εκείνη που άλλα χέρια κι άλλα λόγια ποτέ δεν θα πλησιάσουν, και γέννησες μέσα της την ομορφιά του κόσμου, γεννήθηκες κι εσύ ξανά κι εγώ δεν θα πεθάνω ποτέ. Αυτά σκέφτομαι και καμμιά φορά δακρύζω και έχουν τα δάκρυα μου την γεύση σου. Αλμυρή.

Χαμογελάω που νοιώθω ακόμα τα χέρια σου, εκείνο το βράδυ στη Θεσσαλονίκη να με παίρνουν αγκαλιά. Θυμάμαι πως έτρεμα περιμένοντας να δω, αν όσα είχε το κορμί αγαπήσει ήταν δικαιολογημένα. Αν αυτό που ήθελες το είχες ήδη πάρει ή αν εγώ είχα ακόμα να ζήσω πράγματα μαζί σου. Χαμογελάω γιατί σε είδα να φτιάχνεις την ψαρόσουπα με νερό θαλασσινό χρόνια μετά και να σου απαντάω όταν με ρωτούσες πως μου φάνηκε. Αλμυρή.

Εζησα μια μικρή ζωή κοντά σου, και περιμένω να ζήσω άλλη μία μέχρι να σε ξαναβρώ. Μια ζωή  αποφασισμένη, ειλικρινή, γεμάτη πάθος. Εζησα και πέθανα τη ζωή σου και την δική μου χιλιάδες φορές, κι άλλες τόσες θα το κάνα, όσες φορές χρειαστεί. Γι’ αυτό σου γράφω απ’ αυτό το γήινο κελί. Για να ξέρεις πως η αναμονή δεν είναι γλυκιά και σε λαχταράω πολύ. Η αναμονή είναι πάντα, αλμυρή.

υ.γ. Σου γράφω σήμερα, γιατί στα γενέθλια σου ίσως να μην έχω το κουράγιο. Του Μάη και του Θανάτου πάντα λιποψυχώ.

~ από isisveiled στο Απρίλιος 30, 2009.

2 Σχόλια to “όλα αληθινά”

  1. you finally took it home.

  2. usually you have to take it home to get rid of it..

Σχολιάστε

 
