παλιοσίδερο!

Ούτε κατάλαβα πως χώθηκε στο χέρι μου το σίδερο, καθώς σκαρφάλωνα και πιανόμουν απ’ την ελιά στον κήπο για να μπω στο σπίτι. Δεν είδα το αίμα να τρέχει παρά μισή ώρα μετά, όταν άρχισε να κυλάει από την παλάμη μου και να στάζει στα ρούχα μου. Σκέφτηκα πως μοιάζει σαν πληγή από καρφί, πως μόνο ο σταυρός λείπει. Το σκούπισα όπως μπορούσα και συνέχισα για κει που πήγαινα. Δεν άφησα άλλο το μυαλό μου να σκέφτεται ούτε το καρφί, ούτε το αίμα, ούτε τον πόνο που άρχισε να τρυπώνει σιγά σιγά στο χέρι μου.

Πήγα καρφί, κι εγώ, κι έγινα το καλύτερο που μπορούσα. Στόλισα τα μαλλιά μου με γλώσσες φωτιάς, όμοιες με φρέσκο αίμα, τις φόρεσα σαν πινακίδα να δείχνει «προς σταυρό», να ξέρουν κι οι άλλοι που πάνε. Μέχρι το βράδυ το χέρι μου πόναγε περισσότερο, και το αίμα είχε σταματήσει. Οταν με πήρε ο ύπνος, η πληγή άρχισε να κλείνει, μα μόλις ξύπνησα το πρωϊ κι έκανα μία να απλώσω το χέρι μου να πιάσω την πραγματικότητα άνοιξε ξανά..

~ από isisveiled στο Ιουλίου 23, 2009.

2 Σχόλια to “παλιοσίδερο!”

  1. Πιροσοχή στα καριφιά, λοιπόν!

    Να περνάτε Καλά!

  2. 🙂

Σχολιάστε

 
