moths

Mου άρεσε να πιστεύω, πως αυτές οι μικρές γκρι πεταλουδίτσες που κάθονταν ακίνητες στους τοίχους όλη την μέρα, δεν ήταν τίποτα άλλο από παρεξηγημένες νυχτοπεταλούδες, που η φύση δεν προίκισε με χρώματα και μεγάλα φτερά. Πίστευτα ακόμα πως κρύβονταν με αυτό τον τρόπο, παριστάνοντας τον τοίχο, καθώς ένιωθαν άσχημα για τη μετριότητα τους σε σχέση με τις άλλες στην εμφάνιση.

Τις αγαπούσα αυτές τις μικρές πεταλουδίτσες. Τις έβλεπα όμορφες και σημαντικές, με τον ίδιο τρόπο που προτιμώ τις απλές γάτες από αυτές ράτσας με την εντυπωσιακή γούνα και χρώματα. Ούτε εγώ είμαι σπουδαία, είμαι εξίσου μέτρια σε πολλά πράγματα και ήξερα πως όλοι αξίζουμε να αγαπηθούμε, ακόμα και μέσα στην μετριότητα μας.

Κάποτε, ανακάλυψα πως δεν επρόκειτο για νυχτοπεταλούδες παρεξηγημένες απ’ όλους, αλλά για απλούς σκώρους. Που έμοιαζαν με πεταλούδες, κι ίσως ανήκουν στην ίδια οικογένεια, αλλά που είναι επιζήμιοι για τα ρούχα μου, που με κρατούν ζεστή και προστατευμένη και τσιμπάνε όπως ακριβώς και τα κουνούπια.

Η αγάπη μου για κάθε τι ζωντανό δεν μου επέτρεψε να τους κυνηγήσω ή να τους διώξω. Μέτριοι ή όχι, επιβλαβείς ή χρήσιμοι, ακόμα και οι σκώροι έχουν μερίδιο ύπαρξης στον κόσμο και θα ήμουν η τελευταία που θα έπαιρνε την απόφαση να τους βγάλει απ’ αυτόν.

Απογοητεύτηκα όμως πολύ, η μετριότητα είχε καλύψει έντεχνα το κακό, καλύτερα απ’ ότι το κρύβει η αξία, η ομορφιά και η ικανότητα. Αυτό που εγώ προστάτευα και αγαπούσα, που διέκρινα ομορφιά μέσα στην απουσία της, γύρευε μονάχα να μου κάνει τη ζωή δύσκολη. Να χαλάει τα ρούχα μου και να τσιμπάει το δέρμα μου. Σίγουρα όχι ιδιαίτερα μεγάλη απώλεια, αλλά εξαιρετικά εκνευριστική.

Σκώροι λοιπόν και οι πεταλούδες..

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 6, 2009.

4 Σχόλια to “moths”

  1. τίγκα στον συμβολισμό σε βρίσκω

  2. Συμβαίνει συχνά να βλέπει κάτι κανείς, άλλο να αντιλαμβάνεται και άλλο τελικά να είναι.
    Όπως και οι άνθρωποι, έτσι και αυτοί οι μικροί σκόροι Isis.

  3. @ ιουδας

    ναι αυτό με το συμβολισμό το χω 😉

    @ maximin

    ακριβώς έτσι 🙂

  4. Δυστυχώς, η φύση περιλαμβάνει και όντα ενοχλητικά, που η προσπάθεια για την επιβίωση τα ωθεί σε συμπεριφορές ενάντια στον άνθρωπο, αλλά και στ’ άλλα όντα. Τι θα πεις για τα τσιμπούρια, τις σκνίπες (που μεταδίδουν το καλαζάρ στα σκυλιά), ακόμη και τα μικρόβια που κι αυτά μέρος του ζωικού βασιλείου αποτελούν, με τη μορφή μονοκύτταρων ή και μη-κυτταρικών οργανισμών (π.χ. ιοί). Ποιά δικαιούνται να ζουνβ ποια όχι; Βέβαια, πάντα κριτήριο ο άνθρωπος είναι και μερικά ανώτερα ζώα. Τα ελάχιστα της πλάσης μοιάζουν να έχουν λιγότερα δικαιώματα… Αλλά μήπως η πλάση, στο σύνολό της, πέραν από τα ρομαντικά, ένας φασισμός δεν είναι;

Σχολιάστε

 
