σαν γυαλί μια στιγμή θα ραγίσει, θα σπάσει

Κράτα με εαυτέ μου σφιχτά γιατί έσπασα. Ράγισα και με μια πνοή λάθος έγινα κομμάτια. Θρύψαλλα έγινα και σκόνη στην πνοή που γινε άνεμος και με σκόρπισε. Σφίξε το χέρι σου εαυτέ μου και κράτα μέσα αν μπορείς μέσα στην παλάμη σου ό,τ απέμεινε από μένα. Λίγους κόκκους σκόνης αν μπορέσεις να σώσεις καλό θα ‘ναι. Αν κάτι μείνει ας είναι άμμος, να μείνουν τα βήματα που σβησε το κύμα κάπου, τα σχέδια που ζωγράφιζα παλιά. Κράτα καρδιά μου, κράτα σκέψη μου, θεέ που υπάρχεις μέσα μου κράτα, ό,τι έμεινε..

~ από isisveiled στο Ιανουαρίου 11, 2010.

2 Σχόλια to “σαν γυαλί μια στιγμή θα ραγίσει, θα σπάσει”

  1. τους κοκκους σκονης να τους προσεχεις
    θα σου χρειαστουνε …………

  2. Δύσκολη εποχή για τους Θεούς και τους Ήρωες. Ελάχιστοι πια λατρεύουμε τα θρυμματισμένα είδωλα και παραμένουμε συμπαγείς…

Σχολιάστε

 
