εγώ τον πόνο μου έκανα νησί

Κάθε που η θάλασσα ξεβράζει ένα μπουκάλι ή κάποιο παλιόχαρτο, τα φυλάω σαν θησαυρούς. Περνάνε οι εποχές πάνω μου μέρα με τη μέρα, αλλά αυτά τα θάβω βαθειά στην άμμο και τα κρύβω. Οταν δεν αντέχω άλλο, σκάβω βγάζω ένα και σου γράφω. Να φύγουν οι λέξεις από πάνω μου, μήπως και με το στοιχειώδες βάρος τους παρασύρουν και αυτό που κάθεται στους ώμους μου τόσο καιρό. Σήμερα θέλω να σου γράψω για τα σύννεφα. Αυτά που περνάνε καμμιά φορά πάνω απ’ το νησί και σκιάζουν για λίγο, μετριάζουν τη ζέστη κι αν είμαι τυχερή, βρέχει να πιω γλυκό νερό και να νομίσω πως ξεπλύθηκα απ’ την αλμύρα. Τα αγαπάω αυτά τα σύννεφα σαν ανθρώπους. Τους δίνω ονόματα και αφήνομαι να με χαϊδέψουν για λίγο. Αφήνομαι στην υγρασία της σύστασης τους, σαν σε χέρια αγαπημένου, να γίνεται η υγρασία σταγόνες και να κυλούν στο στόμα και στο σώμα μου. Τους μιλάω και κάνω πως ακούω να μου απαντάνε στίχους και υποσχέσεις πως θα μείνουν εδώ τριγύρω, να φέρνουν λίγη δροσιά και νερό. Μα πιο πολύ αγαπάω πάνω τους που με κάνουν να ονειρεύομαι με τα σχήματα τους. Αλλο είναι σαν δέντρο κι άλλο σαν φούσκα, άλλο σαν ελέφαντας με μακρυά προβοσκίδα και άλλο σαν αυτοκίνητο με κουκούλα. Ανοίγει τότε κάπου βαθειά πολύ μες την ψυχή μου ένα κουτί από μολύβι και βγαίνει το μικρό χαμόγελο που κρατάω για ειδικές περιπτώσεις. Καθώς πεταρίζει γύρω γύρω σαν πεταλούδα, ανοίγουν και τα πνευμόνια μου κι αναπνέω λιγάκι ελεύθερα. Τότε περισσότερο μου έρχονται λέξεις να γράψω (ίσως γι’ αυτό δεν παρασέρνουν το βάρος από πάνω μου, γιατί είναι ελαφρές οι λέξεις της αγάπης). Θέλω να βγάλω και να φορέσω χρώματα και ήχους, να κοιμηθώ ανακουφισμένη. Μα τα σύννεφα είναι πάντα περαστικά απ’ το νησί και σύντομα φεύγουν ή τα διαλύει ο δυνατός ήλιος. Δίνουν την ελάχιστη βροχή που διαθέτουν και μένει μόνο ατμός ευάλωτος στη δυνατή ακτινοβολία. Μη με παρεξηγήσεις αλλά τα έχω λατρέψει αυτά τα σύννεφα, ακόμα και τη στιγμή που όλοι με κοιτάζουν με μισό μάτι γιατί τους τραγουδώ. Δεν με νοιάζει.

Χρυσορόδινη

~ από isisveiled στο Φεβρουαρίου 3, 2010.

Σχολιάστε

 
