είναι αργά

Kαμμιά φορά, για να περάσει η ώρα, κάθομαι και σκέφτομαι πως να σαι άραγε. Που σε βρήκαν τα γράμματα μου, και πότε. Αν τα διαβάζεις με χαρά, κι αν πέφτουν πάντα στα ίδια χέρια. Σκέφτομαι αν ξέρεις πως οι δύο πόλοι δεν θα συναντηθούν ποτέ, πως εγώ θα πεθάνω στο νησί και εσύ θα μείνεις εκεί που βρίσκεσαι. Ολα θα τελειώσουν, χωρίς ποτέ η επικοινωνία να γίνει αμφίδρομη, χωρίς να ικανοποιηθεί ποτέ η φυσική περιέργεια. Ετσι κι αλλιώς και να θέλες, που θα μπορούσες να μου στείλεις απάντηση? Ο ωκεανός είναι τεράστιος, τα κύματα απρόβλεπτα κι εγώ δεν έχω δει ταχυδρόμο από τότε που ναυάγησα εδώ. Δεν έχω δει κανέναν για την ακρίβεια, πέρα απ΄ τα σύννεφα που φιλοξενώ πότε πότε και τα λέω ανθρώπους. Τώρα βέβαια εσύ άνθρωπος είσαι, αλλά και πάλι δεν ξέρω τίποτα για σένα, ούτε καν την ύπαρξη σου μπορώ να επιβεβαιώσω. Υποθέτω μονάχα, πως δεν μπορεί, όλα κάποτε κάπου φτάνουν. Οτι οι λέξεις πετάνε σαν τα περιστέρια κι όταν βρουν στεριά πάνε και δίνουν το μήνυμα τους. Απ’ την άλλη φυσικά,  θα μπορούσαν να φτάσουν όλα αυτά σε σένα χρόνια πολλά αφού θα έχω εξαφανιστεί, να ψάξεις και να βρεις το νησί έρημο. Θα μπορούσε ακόμα, τα μπουκάλια να πέσουν στα χέρια παιδιών που θα πετάξουν το χαρτί στα σκουπίδια και θα κρατήσουν το μπουκάλι για σκοποβολή. Είναι τόσα αυτά που μπορούν να συμβούν και κανένα δεν είναι όμορφο.. Μετά σταματάω να σκέφτομαι που πάνε τα γράμματα μου και αν φτάνουν στα χέρια σου, γιατί έμαθα να ζω στο νησί και είναι αργά πια. Δεν έχει φως αρκετό, ούτε εγώ διάθεση και με παίρνει ο ύπνος.

Χρυσορόδινη

~ από isisveiled στο Φεβρουαρίου 6, 2010.

3 Σχόλια to “είναι αργά”

  1. Τα πράγματα είναι συνήθως απλά…
    Ο χώρος είναι προσβάσιμος, ο χρόνος όμως απρόσιτος…

  2. Το μουσικό κομμάτι της ανάρτησης είναι από εκείνα που μ’ έχουν «σημαδέψει» πολυεπίπεδα. Και πάνε και πολλά χρόνια… 3 δεκαετίες, αν δεν απατώμαι… Κι εκεί… Αμετανόητος.

  3. ναι κι εγω την ίδια αίσθηση έχω μ’ αυτό..

Σχολιάστε

 
