μια πόλη μαγική

Μέσα στο μυαλό μου υπάρχουν όμορφες εικόνες, για τροπικά νησιά και φοίνικες, για σύννεφα, για κύμματα και ουρανό. Υπάρχουν εικόνες, χρώματα, κάστρα, τραγούδια και λέξεις τυχερές. Ακόμα κι ένα τσιγάρο πεταμένο στο δρόμο μπορώ να το δω όμορφο και να δώσω σε λέξεις την ομορφιά του. Και σ’ αυτά που δεν μας αρέσουν κανονικά, στο θυμό, στην απογοήτευση, στη μοναξιά, στη θλίψη. Ολα μπορώ να τα δώ όμορφα. Αλλά αυτός είναι μονάχα ο τρόπος μου να επικοινωνώ.  Φτιάχνω ιστορίες και σκέψεις που θα μου άρεσε να διαβάζω, που θα μου άρεσαν οι άνθρωποι που τους αρέσουν όταν τις διαβάζουν.

Τα δικά μου όνειρα όμως, και οι δικές μου σκέψεις είναι συχνά πολύ διαφορετικά. Στον ύπνο μου βλέπω συχνά μια πόλη φυσιολογική, ίσως με περισσότερο χώρο ανάμεσα στα σπίτια κι ίσως λίγο πιο πίσω στο χρόνο απ’ αυτό που θεωρούμε παρόν, καμμιά εικοσαριά χρόνια περίπου. Πέρα απ’ την μορφή της όμως, τίποτα αλλο δεν είναι «κοινό» εκεί. Συμβαίνουν πράγματα γεμάτα λογική και συνέπεια, γεμάτα μια δική τους αναμφισβήτητη αλήθεια, και οι άνθρωποι συνεργάζονται πάντα για κάτι υψηλότερο από την προσωπικότητα του καθενός. Κάποιους τους ξέρω και κάποιους όχι, οι σχέσεις μας διαφέρουν πολύ από αυτές τις πραγματικότητας, έχουν όμως μια ουσία που δεν μπορώ να μεταφέρω με λέξεις. Μιλάμε λίγο, και όμως με κάποιον τρόπο κάνουμε πολλά. Στον ύπνο μου, το όνειρο μου δεν έχει τίποτα το εντυπωσιακό, ούτε περίεργα χρώματα ούτε φώτα ούτε καν τραγούδια. Δεν ονειρεύομαι φοίνικες τα βράδυα. Ζω μονάχα σε μια πόλη που ξέρω πως κάπου υφίσταται. Βουτάω στη θάλασσα των ψυχών, εκεί που η ζωή και ο θάνατος δεν υπάρχουν, εκεί που όλα είναι κατανοητά και σαφή και κάθε μου κίνηση έχει νόημα, που κάθε λέξη αντιστοιχεί σε μια σκέψη και που δεν υπάρχει τίποτα περιττό. Η μοναδική μου διαφορά με σας είναι πως ξέρω ότι όταν ξυπνάω το πρωϊ, γνωρίζω πως αυτό είναι ύπνος και περιμένω υπομονετικά να τελειώσει το όνειρο. Που είναι άλλοτε όμορφο και άλλοτε εφιάλτης.

~ από isisveiled στο Φεβρουαρίου 13, 2010.

Σχολιάστε

 
