συνοδευτικό ρύζι με κουκουνάρια

– Τι θες να φάς το βράδυ Γιώργο?

– Τι να θέλω βρε Ελένη.. ξέρω γω φτιάξε ότι θες.. Να φτιάξω κοτοπουλάκι που χω κάτι φιλετάκια και μη χαλάσουν? θα στο κάνω κινέζικο να αλλάξουμε λίγο. Φτιάξε βρε Ελένη ό,τι σου είναι πιο εύκολο. Δε με νοιάζει τώρα και τόσο πολύ. Δε βλέπεις τι γίνεται γύρω μας? Ανθρωποι τρέχουν όλη μέρα να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα, αγχώνονται, παθαίνουν τα καρδιακά και με μια μικρή στάση στο νοσοκομείο πάνε βουρ για τον νεκροθάφτη. Ψάχνω να βρω τρόπο να αποφύγω το τέρμα της γραμμής κι εγώ κάθε πρωϊ και κάθε βράδυ νομίζω πως είμαι στην προτελευταία στάση.  Ετσι μου ρχεται, μα το θεό, ένα απόγευμα γυρίζοντας απ’ τη δουλειά να πάω να παρκάρω έξω από ένα γραφείο τελετών να ‘μαι έτοιμος. Να μη κουράζονται κι αυτοί, να μην αναρωτιέμαι κι εγώ αν θα τη βγάλω καθαρή. Σκέφτομαι κι εσένα μη νομίζεις.. Ισως αν τα τινάξω να πάρεις τη σύνταξη, να ησυχάσεις κι από μένα και τη γκρίνια μου, να βρεις την ησυχία σου. Αλλά είναι που δεν την παλεύω άλλο. Ολο λέω δεν μπορεί αύριο κάτι θα αλλάξει κι είναι κάθε αύριο χειρότερο απ’ το χθες. Πιάνω και στηρίζομαι σε κάτι βλακείες, τα φυτά στον κήπο, το σκυλί, τον ήλιο.. Μετά λέω τι να σου κάνει κι ο ήλιος. Σάμπως ξέρει τι τραβάς? Αντε και την γλύτωσα εγώ ας πούμε, μόνος μου θα ‘μαι ευτυχισμένος ή έστω ήρεμος? Μέσα σ’ όλη  αυτή τη δυστυχία και το άγχος των υπολοίπων θα ναι και ντροπή να κυκλοφορώ ανάμεσα τους.

– .. αυτό θα φτιάξω Γιώργο και για συνοδευτικό ρύζι με κουκουνάρια!

– Φτιάξε ό,τι θες Ελένη…

~ από isisveiled στο Μαρτίου 15, 2010.

4 Σχόλια to “συνοδευτικό ρύζι με κουκουνάρια”

  1. Μου φαίνεται λίγο τραγικά αστείο γιατί έφτιαξα ρύζι και πέταξα και λίγο κουκουνάρι μέσα

  2. κάτι δεν πάει καλά με τον υπολογιστή μου…δεύτερη φορά που κάνει ποστ χωρίς να τελειώσω το σχόλιο μου.

    Σου αφιερώνω το ριζότο με το κουκουνάρι που βρίσκεται μπροστά μου.
    🙂

  3. Καθημερινότητα 2 εκατοστά πάνω, ή μην κάτω;, από το έδαφος.

    ΚαληΗμέρα!

  4. Μου θύμισες ότι σχεδόν κάθε φορά που περνάω έξω από γραφείο «τελετών» (αλήθεια, γιατί δεν αναλαμβάνουν και χαρούμενες τελετές;) σκέφτομαι πόσο θα τους ξάφνιαζα αν έμπαινα μέσα και τους πρότεινα να κανονίσω την κηδεία μου. ‘Η αν τους έλεγα ότι είχα πρόθεση να αναχωρήσω αυτοβούλως και ήθελα να το οργανώσω. Θα προσπαθούσαν να με αποτρέψουν ή θα προτιμούσαν το χρήμα που θα τους έδινα;

Σχολιάστε

 
