Η γάτα

Μη γελαστείς επειδή στέλνω μπουκάλια με μηνύματα πως σε ψάχνω. Ασκώ τα φωνήεντα μου και τα σύμφωνα μονάχα γιατί αυτά μου ήταν πιστά κι εγώ θα τα προσέχω όσο μπορώ. Αν ήθελα να σε βρω θα είχα μείνει εκεί που ήμουν, και δεν θα χα ναυγήσει στο νησί. Θα το είχα κάνει τουλάχιστον εύκολο αν μη τι άλλο. Εφτασα εδώ γιατί θέλω να μείνω μακρυά σου, να μην ξέρω ποιος είσαι και τι κάνεις, να μην υπάρχει περίπτωση να με βρεις ακόμα κι αν ψάξεις. Οπως ξέρεις σιχαίνομαι το νερό και δύσκολα θα κολυμπήσω στα κύματα για να πάω κάπου αλλού. Μου αρέσει ο ήλιος και η ερημιά, μου αρέσει η γυναίκα και το παιδί που βρίσκονται παρέα μου, αλλά όχι οι κεραμιδόγατοι. Μ’ αρέσουν οι άγριοι μεγάλοι γάτοι της ζούγκλας που ξέρουν τι θέλουν και δεν συμβιβάζονται με ποντίκια και υπονόμους, ή θα σκοτώσουν το βουβάλι ή θα μείνουν νηστικοί. Οι γάτοι που άφησα πίσω μου και ξέρουν να διαβάζουν, δεν ξέρουν τίποτα αλλο από τα κεραμίδια και οι φωνές τους είναι φάλτσες στο φεγγάρι. Να με συγχωρείς που εξασκώ τα φωνήεντα μου πάνω σου, πρέπει όμως να παραδεχτείς ότι είναι πανέμορφα..

Χρυσορόδινη

~ από isisveiled στο Μαρτίου 30, 2010.

4 Σχόλια to “Η γάτα”

  1. ΚαληΗμέρα!

    Γάτα είσαστε!

    Καλό Απρίλιο!

    🙂

  2. celina kyle…

  3. @ aeipote
    Καλημέρα 🙂
    (λες?)

    @ aerostatik
    η απόλυτη! 🙂

  4. Αμέ!

Σχολιάστε

 
