Εγώ φταίω

Για όσα συμβαίνουν στον τόπο μας, δεν φταίνε οι κυβερνήσεις. Φταίτε εσείς, φταίω εγώ. Γιατί η συνολική νοοτροπία που μας οδηγήσε εδώ είναι δική μας ευθύνη, και οι κυβερνήσεις είναι πράγματι οι αντιπρόσωποι του λαού που τις εκλέγει. Παντός είδους και χρώματος.

Εγώ φταίω λοιπόν. Γιατί μπορούσα να γράφω κάθε μέρα μήπως και ξυπνήσω τις συνειδήσεις σας. Γιατί μπορούσα να μην έχω δεχτεί ούτε λεπτό να ξεκουραστώ από τον τίτλο της απότομης σκύλας και να λέω ακριβώς αυτό που σκέφτομαι και που πιστεύω κάθε μέρα. Δυό και τρείς φορές. Μπορούσα τόσες φορές να βγω και να σας πω, η κυβέρνηση σας μάρανε αλλά παρακολουθείτε με ενδιαφέρον της περιπέτειες της Τζούλια στα κανάλια. Γιατί το κάνετε, και το ξέρω και το ξέρετε. Μπορούσα να μην έχω διεκδικήσει καμμία στιγμή, όχι συμπάθειας, αλλά ούτε αδιαφορίας από όσους με διαβάζουν κι αφού αυτός είναι ο μόνος μου τρόπος να βοηθήσω να το κάνω συνεχώς. Χωρίς διαλείμματα, χωρίς να σας χρυσώνω το χάπι με συμβολισμούς και ιστορίες όμορφες. Κάθε έναν και κάθε μία από σας που συναντάω και βλέπω τι είστε να το καταθέτω απροκάλυπτα. Για να βάζουν μυαλό οι υπόλοιποι. Να λέω για παράδειγμα, μην τον κοιτάτε το Δημήτρη που το παίζει επαναστάτης, γιατί χαζεύει τα μπλουζάκια των 70 ευρώ στις βιτρίνες και τα παπούτσια των 200. Μη σας μπερδεύει ο άλλος Δημήτρης που καίγεται για τα δικαιώματα σας, γιατί προτιμάει να πιστεύει ότι έχω καψούρα μαζί του από το να δεχτεί την ουσιαστική μου βοήθεια σε αυτό που κάνει. Μη περιμένετε πολλά κι απ’ το Γιώργο που του λες, ο Δημήτρης είναι ντεμέκ καλός όταν σας απαντάει, ναι αλλά εμένα τουλάχιστον δεν με έχει πειράξει ποτέ.

Αντί για τα μάτια της γάτας που σας μπερδεύουν φαίνεται, θα έπρεπε να έχω ένα σταυρό στο banner του ιστολογίου μου, και επάνω του να σταυρώνω κάθε έναν από εσάς που κυκλοφορείτε γύρω μου. Εγώ φταίω που δεν το κάνω γιατί κουράστηκα.  Γιατί βαρέθηκα, γιατί προτιμώ να βλέπω λουλούδια και γάτες από τη δική σας συνείδηση αποτυπωμένη στο δικό μου «χαρτί». Εγώ φταίω, γιατί αυτό μπορούσα να κάνω και δεν το έκανα.

Εγώ και μόνο εγώ.

~ από isisveiled στο Απρίλιος 18, 2010.

10 Σχόλια to “Εγώ φταίω”

  1. Ν αγιάσει το στόμα σου κοπέλα μου!

  2. Να ‘σαι καλά ..

  3. Ορισμένες φορές δεν φταίμε εμείς αν οι υπόλοιποι δεν μπορούν να ακολουθήσουν κάποιους αυτονόητους κανόνες. Καλήν κακώς οι ανθρώπινες σχέσεις βασίζονται πάνω σε αυτούς τους κανόνες…δεν μπορείς να το παίζεις μπάτσος γιατί υπάρχουν τόσα τούβλα εκεί έξω που στο τέλος καταλήγεις να έχεις χτίσει ουρανοξύστη!

    🙂

  4. Δεν μιλάμε για ανθρώπινες σχέσεις εδώ Στέφανε μου, μιλάμε για νοοτροπίες που χτίζουν την κατάσταση στην οποία οφείλεται όλο αυτό που βλέπουμε γύρω μας. Πάρε για παράδειγμα τον «Γιώργο» που εφόσον κάποιος δεν έχει πειράξει τον ίδιο όλα καλά. Γενίκευσε το τώρα και θα δείς ότι είναι σημαντικό. Και άλλο μπάτσος, άλλο λέω αυτό που πιστεύω μπας και ξεκουνηθούν τα τούβλα..

  5. όλα για μένα ανθρώπινες σχέσεις είναι και λογική. εχθές συζητούσα 4 ώρες + για την κατάσταση που δημιουργεί πχ το ΤΕΕ και εκεί που κατέληξα για άλλη μια φορά είναι ότι κάποιοι δεν σκέφτονται καν την κοιλίτσα τους και το πως θα τα φάνε (όπως συνηθίζεται πλέον σε αυτή την χώρα)…αλλά επειδή δεν τους έχει μείνει επιλογή διαφωνούν για το πως θα παραμείνουν γνήσιοι μαλακές… (έχω και τα δικά μου 😛 )

  6. χμ.. το θέμα είναι πως, αν όλα τα αναγάγουμε σε επίπεδο ανθρωπίνων σχέσεων υπάρχει ο κίνδυνος, οι όποιες απόψεις μας, να θεωρηθούν αποτέλεσμα προσωπικών αντιπαραθέσεων και να μη δει κανείς το δάσος παραμένοντας στο δέντρο..

    καλημέρα 🙂

    υ.γ. πες τους να μην αγχώνονται πως θα παραμείνουν γνήσιοι μλκες, τους βγαίνει αυθόρμητα 😉

  7. Πάντα οι λίγοι σήκωναν το σταυρό, πάντα οι λίγοι αναλάμβαναν την ευθύνη, πάντα οι λίγοι έφεραν τις άλλες εποχές.
    Το να ξέρεις και το ποιος είσαι, αλλά και το τι είσαι, δεν είναι ούτε εύκολο, ούτε όμως το βρίσκεις και σε μεγάλα ποσοστά ανθρώπινης διάνοιας.

    Ο πόλεμος που άρχισε ίσως να είναι η απαρχή μιας αναγέννησις και ίσως τότε όντως αφυπνισθούν και οι συνειδήσεις, φέρνοντας τον καθένα εμπρός στο έργο του.

    Την καλημέρα μου …… αλλά δε φταις εσύ …… όλοι μας φταίμε !!!!

  8. Βρε τον Αποστόλη…

    long time no see… ασχολείσαι ακόμα με το γνωστό μας φόρουμ?

    την καλησπέρα μου 🙂

  9. Οι οπαδοί της χούντας έλεγαν: «Αν δεν έκανες τίποτε δεν σε πείραζε η χούντα. Αυτοί που έκαναν καλά να πάθουν. Ας κάθονταν ήσυχοι»!

  10. Ασχολούμε με την μεγάλη μου αγάπη … βαρέθηκα να «αντιδικώ» με τους τοίχους 🙂

    Την καλημέρα μου και την ευχή μου να είσαι πάντα καλά !

Σχολιάστε

 
