ακόμα να πείτε «εγώ φταίω»?

Ησασταν εκεί. Θες 50.000 άτομα θες 1.000.000 μου είναι αδιάφορο. Βγήκατε να διαδηλώσετε και καλά κάνατε, μαζί σας . Κι αφήσατε τόσοι χιλιάδες άνθρωποι 100-200 αλήτες να πάνε να κάψουν τρεις αθώους και τους αφήσατε να εμποδίζουν τους πυροσβέστες να τους σώσουν. Μόνο η δική σας θέση κινδύνευε? Μόνο ο δικός σας μισθός και η δική σας ποιότητα ζωής? Οσα δοκαρια και να κρατούσε το κάθε τσογλάνι αν του την πέφτατε πέντε από σας θα τον ειχατε πατήσει κάτω. Σ’αυτή σας την αδιαφορία, σ’αυτό τον φόβο και τις λανθασμένες προτεραιότητες στηριζόνται τα 300 ρεμάλια που είχαν το θράσσος να βγουν να μιλήσουν πριν λίγο στην Βουλή (με την οδύνη δεδομένη φυσικά). Αυτούς τους δημοσιογράφους κανακεύετε τόσα χρόνια και θαυμάζετε, που τους κρατάνε τις κάμερες να μιλάνε. Σκασίλα μου και τα χαρτιά και τα θεμέλια ακόμα οποιουδήποτε κτιρίου κι ας ξεφύγουν όλοι οι φοροφυγάδες της χώρας. Για τις ζωές που χάθηκαν είναι καιρός να πείτε «εγώ φταίω» και οι 50.000 διαδηλωτών!

~ από isisveiled στο Μαΐου 5, 2010.

9 Σχόλια to “ακόμα να πείτε «εγώ φταίω»?”

  1. Μα ακομα και που μιλησαν στην Βουλη παλι απο μεσα τα διαβαζαν.ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ,ΟΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ.
    Αλλα πιο ξεφτιλες ειναι οοοολοι οσοι τους ψηφισαν….Αυτη ειναι η αληθεια,κι οποιος θελει την πιστευει κι ας ποναει…

  2. Γι’αυτό εγώ περιμένω να βγουν όλοι και να πουν «εγώ φταίω». Μπορεί να γεμίσει το ποστ σχολια με μόνο αυτή τη φράση? αυτό θέλω!

  3. ήμουν μπροστά όταν έγινε αυτό. Η πυροσβεστική ήρθε σε λιγότερο από ένα λεπτό και για το επόμενο 15′ που ήμουν εκεί κανένας δεν τους πείραξε.

    Μετά η ατμόσφαιρα παρά ήταν αποπνικτική για να μείνουμε, ήμουν και με το ποδήλατο και χωρίς μάσκα δεν υπήρχε λόγος να μείνω παραπάνω.

  4. Βρε πουλάκι μου, τι μου απολογείσαι? Πριν που περνάγανε όλοι ανάμεσα στους διαδηλωτές ολοι αυτοί γιατί δεν τους πέταξε κανείς έξω? δηλαδη οκ η αριθμητική εμένα δε μου βγαινει σε αυτο..

  5. Υπάρχουν στιγμές που τα λόγια είναι περιττά…
    Αυτό που τελικά συμβαίνει με μαθηματική ακρίβεια είναι το δίκαιο να γίνεται άδικο και τρεις άνθρωποι να «φεύγουν¨σίγουρα άδικα… Όμως εμένα πια κανείς δεν με πείθει ποιος, πού, πότε και γιατί… το πράγμα βρωμάει από παντού και μάλλον δεν θα είμαστε σίγουροι ποτέ για το τι έγινε εδώ και σε πολλά πράγματα! Και δεν υπερασπίζομαι κανέναν ούτε τον ίδιο μου τον εαυτό! Όλοι είμαστε υπεύθυνοι όχι μόνο για αυτό αλλά και για πάρα πολλά άλλα! Το θέμα είναι αν το ποτάμι έχει γυρισμό… γιατί όπως δήλωσα ξανά σήμερα… δεν βρίσκω κάτι να πιστέψω για να το υπερασπιστώ…

  6. Πάντως αυτό που θέλουν οι κυβερνήσεις είναι σίγουρα να σταματήσουμε να διαδηλώνουμε… αν το πετύχουν θα σημάνει η στιγμή της απόλυτης υποταγής στην χούντα που ζούμε… ας μην το ξεχνάμε αυτό ακόμα και σε αυτές τις πολύ δύσκολες στιγμές…

  7. Μητσο, θα στο πω χοντρά για να καταλάβεις και πραγματικά σορρυ για τις εκφράσεις μου, αλλά χέστηκα πραγματικά με ποιανού την «υπογραφή» βγήκαν κάποιοι και τα έκαναν όλα αυτά, και αν εξυπηρετούν και ποιους εξυπηρετούν. Είχα την τύχη και την ατυχία να μάθω με τον χειρότερο τρόπο πριν από μερικά χρόνια ότι η ανθρώπινη ζωή προηγείται οποιουδήποτε άλλου ιδανικού/δικαιώματος/κεκτημένου κλπ. Με ενδιαφέρει μονάχα η ατομική ευθύνη που με την ανοχή της γίνονται αυτά. Ηταν 100Χ και ήσασταν χιλιάδες. Και άντε πες στις μανάδες και τους πατεράδες τους, να ξέρετε αυτά ειναι υποκινούμενα από τους τάδε και για τον τάδε λόγο να δούμε αν θα παρηγορηθούν. Η χούντα που ζούμε ξεκινάει από την υποταγή στη μαλακία που μας δέρνει τον καθένα ξεχωριστά και όχι απέξω. Αντε να τους καμαρώσεις ας πούμε στο φόρουμ, που την στιγμή που γίνονταν όλα αυτά σφάζονταν για το ποιος έριξε ποιον στον τάδε σέρβερ. Αλλά έχε χάρη, που είχα κάποτε στο κρεβάτι μου έναν τέτοιο ντεμέκ αναρχικό/επαναστάτη και δεν τον έκαψα τότε που είχα την ευκαιρία. Είμαι κι εγώ μαλάκας βλέπεις..

  8. Η πικρή αλήθεια είναι ότι δεν πήρε κανείς χαμπάρι μέχρι που είδαμε τους καπνούς, και τον κόσμο στο μπαλκόνι να φωνάζει για βοήθεια.

  9. Η πικρή αλήθεια είναι ότι η ερμηνεία όλων του στυλ «μωρέ καλά κάνουν και την καίνε την ρημαδοτράπεζα» υπερίσχυσε του σαρκασμού της ζωής και βρέθηκε να υπάρχουν κι άνθρωποι μέσα..

Σχολιάστε

 
