Γη καλεί Κατσιμιχαίους και Σία

Μέχρι τώρα, είχα την ακλόνητη πεποίθηση πως αν έπρεπε να βάλω σε μια ζυγαριά εμένα και τους άλλους, σίγουρα εγώ θα ήμουν αυτή που θα βίωνα την ύπαρξη μου εκτός της  πραγματικότητας. Πολύ συνειδητά μεν και με γνώση των συνεπειών (κοινωνικών και διαπροσωπικών κυρίως) αλλά σαφώς έτσι. Τελευταία ανακαλύπτω πως οι όροι έχουν αντιστραφεί. Εγώ ζω περισσότερο στην πραγματικότητα  και οι άλλοι σε κάποιον άλλο εξωτικό πλανήτη όπου μοναδικό θέμα προβληματισμού είναι αν ο Χ τραγουδιστής εξέφρασε μια άποψη και ο Ψ τραγουδιστής διαφώνησε και τον έβαλε στη θέση του. Σε μία χώρα που από μέρα σε μέρα δεν ξέρουμε ούτε τι λεφτά παίρνουμε, ούτε που θα καταλήξουμε, ούτε τι είναι θεμοσθετημένο και τι όχι, ούτε καν γιατί οι κλέφτες είναι έξω και καγχάζουν στα μούτρα μας, θεωρώ επιεικώς άκυρο να ασχολούμαστε με τις διαγαλαξιακές κόντρες των καλλιτεχνών. Και ναι μεν αυτοί προσπαθούν να επιβιώσουν βγάζοντας στην επιφάνεια εντελώς ανύπαρκτα θέματα για χάρη της δημοσιότητας, αλλά όλοι οι υπόλοιποι συνεχίζουν και τα αναπαράγουν και παίρνουν θέση λες και δεν πρόκειται για τους ίδιους ακριβώς ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τα υπαρκτά προβλήματα της ζωής. Για συνέλθετε παρακαλώ, γιατί όταν ασχολείστε με όλη αυτή την παραφιλολογία των καλλιτεχνικών σημαίνει πως υποτιμάτε την πραγματικότητα για την οποία διαμαρτύρεστε καθημερινά. Δεν μπορούν να συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα χωρίς κάποιο να λειτουργεί εις βάρος του άλλου και τουλάχιστον η εικόνα του facebook σήμερα είναι απαράδεκτη. Θέλω να πιστεύω δε, πως κατά κύριο λόγο στους φίλους μου περιέχονται σκεπτόμενοι άνθρωποι και όχι φανατικοί της μεσημεριανής ζώνης της τηλεόρασης. Διαφορετικά θα θεωρήσω σωστή την κατά Douglas Adams εκτίμηση πως ήταν κακή ιδέα που κατεβήκαμε απ’ τα δέντρα, και ακόμα περισσότερο, λανθασμένη την επιλογή μου να επιστρέψω στην πραγματικότητα.

Εκτός κι αν κάνω πάλι λάθος και ως πραγματικότητα ορίζουμε το κοινώς αποδεκτό βίωμα και όχι αυτό που συμβαίνει πραγματικά.  Σ’ αυτή την περίπτωση το μόνο που έχω να σας πω είναι ένα…

… κι όμως γυρίζει..

~ από isisveiled στο Μαΐου 28, 2010.

2 Σχόλια to “Γη καλεί Κατσιμιχαίους και Σία”

  1. Αυτοί μεταξύ τους μπορεί να τρώγονται, αλλά εμείς, οι άλλοι, τι δουλειά έχουμε να μας νοιάζει τι λένε και τι κάνουν μεταξύ τους; Γιατί σε απασχολεί; Δεν το κατάλαβα…

  2. Καλημέρα 🙂

    ναι μάλλον δεν με κατάλαβες και ας το έγραψα… Με απασχολεί γιατί ξαφνικά είδα τους μισούς φίλους μου στο facebook να ασχολουνται με την περιβοητη επιστολή και ε.. μου την έδωσε..

Σχολιάστε

 
