Πανελλήνια Σιωπηρή Διαμαρτυρία κατά της Φόλας

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΙΩΠΗΡΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΟΛΑΣ

Πρώτη φορά στη ζωή μου, ανοίγοντας τη σελίδα δημιουργίας νέου άρθρου για το μπλογκ μου ήταν αδύνατον να γράψω. Οσοι με ξέρουν, γνωρίζουν πως το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο για μένα είναι να γράφω, πως το κάνω με την ίδια ευκολία που αναπνέω. Οχι όμως αυτή τη φορά.

Τα μάτια μου σταμάτησαν στο σημείο που λέει «συνοδευόμενοι απ’ τα σκυλιά τους». Ολο το πρωϊ καθόμουν στον κήπο και έγραφα, όλη μέρα είμαι στο διαδίκτυο, κι όμως εκείνη τη στιγμή τα ξέχασα όλα. Εβγαλα τα γυλιά μου και τα ακούμπησα στο πληκτρολόγιο και άρχισα να κλαίω. Οσο πολύ λίγες φορές στη ζωή μου έχω κλάψει. Τις περισσότερες απ’αυτές για τα ζώα μου, που βρίσκονται θαμμένα παντού στον κήπο μου και θέλω να πιστεύω πως η ψυχή τους τον έκανε να ανθίσει. Είμαι τέρας λογικής, ψυχραιμίας και πρακτικής σκέψης, αλλά τίποτα σ’αυτό τον κόσμο δεν φτάνει τα τέρατα που ρίχνουν τις φόλες. Ξέρετε όλοι πόσο πολύ αντιπαθώ παντός είδους εκστρατείες και διαμαρτυρίες, αλλά εκεί θα πάω γιατί εγώ δεν μπορώ να συνοδευτώ απ’ τα σκυλιά μου που χάθηκαν, και αφού δεν ακούσανε το κλάμμα μου, ας ακούσουν την σιωπή μου.

~ από isisveiled στο Ιουνίου 19, 2010.

Σχολιάστε

 
