primordial fears

Ακουσε Walter.

(χρησιμοποιώ τον ενικό αυτοδικαίως σε όποιον με έχει γαμήσει)

Η αλήθεια είναι πως πράγματι ένα μέρος της ευθύνης (δυστυχώς πολύ μικρό μπροστά στις τερατώδεις αναλογίες των υπολοίπων εταίρων μας στην Ευρωπαϊκή Ενωση) έχουμε κι εμείς σαν λαός. Σε κάποιο σημείο της πρόσφατης ιστορίας μας βλέπεις (αρκετά πρόσφατης ώστε να είναι ζωντανοί ακόμα αυτοί που την έζησαν από πρώτο χέρι) πέρασε από πάνω μας κάτι που ονομάζεται Κατοχή. Για κάποια χρόνια λοιπόν, δεν είχαμε να φάμε, ούτε να ζεσταθούμε, ούτε καν είχαμε το δικαίωμα να κυκλοφορούμε ελεύθεροι στους δρόμους. Οπως καταλαβαίνεις, αν αυτό το επιβάλλεις για μεγάλο διάστημα σε κάποιον, του δημιουργείς έναν πρωταρχικό φόβο, αυτόν της επιβίωσης. Και ξέρεις, μετά ξυπνάς κοιμάσαι, και ονειρεύεσαι κοτόπουλα και μοσχαράκι κοκκινιστό στο τραπέζι σου, τρελλαίνεσαι για ψωμί πολυτελείας κι ας μοιάζει πλαστικό, ονειρεύεσαι έναν κόσμο ασφαλέστερο για τα παιδιά σου, αγοράζεις και τρως όσο μπορείς στην κυριολεξία like there is no tomorrow. Eχεις δει ποτέ Walter πως κάνει το σκυλί που έχεις μαζέψει πεινασμένο απ’ τον δρόμο και ταλαιπωρημένο? Τρώει και πίνει νερό μανιασμένα, γρυλίζει αν πάς να του το πάρεις, ακόμα κι αν εσύ ξέρεις πως θα πονέσει το στομάχι του αν συνεχίσει έτσι και θα κάνει εμετό. Εχω ένα τέτοιο σκυλί Walter, και παρόλο που έχουν περάσει χρόνια από τότε που το μάζεψα και το έχω πάντα προστατευμένο αυτό ακόμα περνάει τη μέρα αγκαλιά με το πιατάκι του μη του το πάρω…

Ενα τέτοιο σκυλί είμαστε Walter, κι αν θες έχω διαφωνήσει πολλές φορές με το γούστο μας σαν λαός στο τι επιθυμήσαμε. Ούτε τα σκυλάδικα μου αρέσουν, ούτε οι BMW… αλλά καταλάβαινα γιατί η γιαγιά μου θεωρούσε πως αν δεν υπήρχε κρέας στο τραπέζι δεν έχουμε φάει, γιατί το ίδιο πιστεύει η μάνα μου που γεννήθηκε μέσα σε αυτή τη νοοτροπία, γιατί το ίδιο πιστεύω κι εγώ που την ξαναβρήκα μπροστά μου στα καλά του καθουμένου. Γιατί και τα παιδιά της σκύλας που περιμάζεψα, που ποτέ δεν έχουν πεινάσει, ποτέ δεν έχουν νιώσει ανάγκη και κακουχίες, κάνουν σαν τρελλά μόλις δουν το φαϊ και γκρεμίζουν τα πάντα στο πέρασμα τους το βράδυ. Τρώνε χαρτιά, τρώνε παπούτσια, τρώνε κουκουνάρια, τρώνε οτιδήποτε βρεθεί μπροστά τους. Κι εμείς αυτό κάναμε Walter, και αν θες ναι κλέψαμε ο ένας τον άλλο, πατήσαμε  ο ένας στο πτώμα του άλλου για να έχουμε μεγαλύτερη πρόσβαση στα αγαθά και μετά καμαρώναμε όταν το καταφέρναμε.

Ομως εσύ Walter, συγκεκριμένα και όχι αόριστα, γιατί παραπονιέσαι? Παραπονέθηκα εγώ που έχω χάσει μισό σόι στα στρατόπεδα συγκέντρωσης και μια τεράστια περιουσία εξαιτίας των δικών σου γονιών? Σκέφτεσαι άραγε πως θα ήταν η ζωή και των δύο μας αν δεν είχαν συμβεί όλα αυτά? Εσύ μπορεί να ψοφολύσσαγες κάτω από την επίφαση ενός κομμουνιστικού καθεστώτος, κι εγώ να σου έγραφα επιστολές του τύπου «ε, δεν πειράζει εσείς θέλατε κομμουνισμό, ενώ θα έτρωγα το παντεσπάνι μου χαλαρά μπροστά στην τηλεόραση». Και ρε συ Walter… σκέφτηκες ποτέ ότι παραείναι περίεργο το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και σε μια χούφτα άλλες χώρες κατά μία σατανική σύμπτωση?

Η δική μου χώρα λοιπόν σου έμαθε τη Δημοκρατία, και μπράβο μας, η δική σου χώρα μας έμαθε πως μπορείς να σκοτώνεις κάποιον με ρατσιστικά κριτήρια. Εσύ λοιπόν προς όφελος σου χρησιμοποιείς τη Δημοκρατία, μην παραπονεθείς όμως αν εγώ θεωρώ εσένα και όλους τους συμπολίτες σου τα τελευταία σκουπίδια που γέννησε η ανθρωπότητα και όπου σας βρω σας ανάψω μία με την καραμπίνα. Το παν είναι η ανταλλαγή ιδεών!

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 21, 2010.

2 Σχόλια to “primordial fears”

  1. Ε;!
    Ένα κομμάτι δίκιο (σεβαστό) το έχετε πάντως. Κι αφτή η πρώτη πρόταση με τον Ενικό! Ω! θέλουν κότσια τα τοιαύτα. . .

    Φιλιά!

  2. ευχαριστώ καλέ μου φίλε 🙂

Σχολιάστε

 
