ah this? last year…

Tα τελευταία χρόνια, μπορεί να μη γνώρισα τον έρωτα της ζωής μου, να μην απέκτησα το αμέτρητο πλήθος των φανατικών θαυμαστών και ανεξάντλητων γνωριμιών αλλά κέρδισα μερικούς θησαυρούς που δεν νομίζω ότι θα καταφέρουν να ξεθωριάσουν αυτό που νιώθω γι’αυτούς στα επόμενα χρόνια (εκτός κι αν πάθω πρόωρα άνοια οπότε θα πρέπει να με συγχωρέσουν). Τρεις απ’ αυτούς τους αγαπάω από τα βάθη της ψυχής μου, για όσο λίγο ή όσο πολύ είχα την ευκαιρία να τους ζήσω και είναι απ’ αυτά για τα οποία είμαι ευγνώμων. Κατά περίεργο τρόπο, ο καθένας απ’ αυτούς σε ανύποπτη στιγμή μου έμαθε κι από ένα τραγούδι που είναι εξίσου αγαπημένο με τους ίδιους…

Πρώτα γνώρισα τον Ιούδα εξαιτίας ακριβώς ενός τραγουδιού, που σαν τώρα θυμάμαι πως με συγκλόνισε από την πρώτη στιγμή που το άκουσα, όπως ακριβώς με συγκλόνισε και η σχέση μου μαζί του, που πάντα ακροβατούσε στις κόψεις πολλών ορίων και ποτέ δεν κόπηκε και δεν μάτωσε από καμμία..

Μετά γνώρισα τον George Le Nonce, ο οποίος σας διαβεβαιώ ότι είναι ένα τόσο γοητευτικό και χαρισματικό πλάσμα όσο και η γραφή του και για μένα ήταν πάντα διακοπές και ταξίδι οι ώρες που περνάμε μαζί σε μέρη ποτισμένα με όλες τις ομορφιές και τις ηδονές αυτού και του άλλου κόσμου. Το τραγούδι που κάποτε μου έκανε δώρο σε ένα σχόλιο λες και περιγράφει τη ζωή μου από ένα οριακό σημείο και μετά…

Επειτα ήρθε στη ζωή μου η Ραφφινάτα. Θα πω λίγα γι’αυτήν, γιατί ούτε αυτή λέει πολλά και την αγαπάω πολύ για να ξεπεράσω το όριο δημοσιότητας που έχει βάλει γύρω της. Ομως αν κάποτε φτιάξω ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο από ανθρώπους που αγαπάω θα την βάλω σαν αστέρι στην κορυφή, γιατί τόσο πόνεσε και τρίφτηκε το πολύτιμο μέταλλο που κρύβει μέσα της που στα μάτια μου είναι πια εκτυφλωτικό. Το τραγούδι της με κράτησε και με κρατάει όρθια σε κάθε δύσκολη στιγμή της ζωής μου κι ούτε εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί..

Μια θέση στην καρδιά μου έχει επίσης ο Nasma, όχι μόνο γιατί αυτά τα χρόνια με ανέχτηκε και τον ανέχτηκα σε μια αμοιβαία κατανόηση, αλλά γιατί όταν είχε την ευκαιρία δεν άρπαξε απλά αυτό που του δόθηκε, αλλά το έκανε μια ανάμνηση που αξίζει κανείς να θυμάται. Με τον δικό του τρόπο πρόσθεσε ομορφιά στη ζωή μου και πρόσθεσε και λίγη δύναμη παραπάνω όταν μου έμαθε κι αυτός ένα τραγούδι που ξεκαθάρισε πολλά πράγματα στο μυαλό μου…

Υπάρχουν ακόμα κάποιοι, που μου είναι εξαιρετικά συμπαθείς και αυτά τα χρόνια περπατήσαμε παράλληλα σε διάφορους «τόπους». Μου είναι πια οικείοι και αγαπημένοι με τον τρόπο τους ακόμα και αν δεν έφτασαν να ακουστούν τα τραγούδια τους μέσα μου. Σε αυτούς δίνω εγώ ένα τραγούδι για να πάμε παρέα και τα επόμενα χρόνια (όσο μας γράφει δηλαδή)..

Τώρα υπάρχει μια ιδιομορφία σε δύο άτομα που μοιράζονται ένα τραγούδι. Το ένα είναι ο Μήτσος που ούτε και πρέπει να πήρε πρέφα πόσο πολύ μου άρεσε το τραγούδι που μου έμαθε και είναι φίλος καλός και αγαπημένος (ξέρεις από αυτούς που βρίσκεις ακόμα και μετά 10 χρόνια και πάλι τους αγαπάς) και η Κουρούνα που πως στο καλό καταφέραμε από αλλού να γνωριστούμε και από αλλού να κάνουμε παρέα ένας θεός το ξέρει. Ομως για λίγο καιρό το τραγούδι του Μήτσου το χαμε σημαία να κυματίζει, κι αν ποτέ κανείς μας χάσει δεν έχει παρά να ψάξει να την βρει κι εμείς θα στεκόμαστε από κάτω. Αχ βρε Γιάννα… μου λείπεις το ξέρεις?

Οι άλλοι οκ καλά παιδιά είστε (μάλλον) και ο θεός να σας δίνει παρηγορία και φώτιση εναλλάξ άμα δε και ταυτόχρονα για καλύτερα αποτελέσματα, αρκεί να θυμάστε ότι ….

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 30, 2010.

5 Σχόλια to “ah this? last year…”

  1. κοριτσάκι μου… σ’ αγαπάω

  2. κι εγώ, πολύ! 🙂

  3. Ωραία τα λέτε!
    (Κι όποιος αγαπάει τα τραγούδια βασανίζεται. . .)

    Καλή Χρονιά
    Φιλιά!

    (ένα «μάλλον» καλό παιδί. . .)

  4. ε, όχι καλέ μου φίλε, υποτιμάς τον εαυτό σου, και σε βάζεις σε λάθος κατηγορία, στους πολύ συμπαθείς να πας αμέσως!

    καλή χρονιά 🙂

  5. Σπεύδω!

    Καλό Ξημέρωμα.

Σχολιάστε

 
