μπορείς να με λες Κυρία

Ανοιξα την πόρτα και μπήκα στο γραφείο του. Σίγουρα δεν με περίμενε και αυτό ήταν φανερό από την έκπληξη στο πρόσωπο του, ίσως όμως μπορούσα να διακρίνω μια υποψία ικανοποίησης γι’ αυτό. Προχώρησα προς το μέρος του κρατώντας στο πλάι των γοφών μου, που διαγράφονταν τέλεια μέσα στο δερμάτινο παντελόνι μου, το μαστίγιο μου που σέρνονταν με χάρη γύρω απ’ τους αστράγαλους μου. Δεν χαμογελούσα καθόλου και τον κοίταξα κατευθείαν στα μάτια, αυτός τα χαμήλωσε.

Σήκω και έλα γονάτισε μπροστά μου είπα με ήρεμη φωνή. Για μερικά δευτερόλεπτα τον είδα να αμφισβητεί τη διαταγή μου και να σκέφτεται πως ίσως θα ήταν καλύτερα να μείνει πίσω απ’ το γραφείο του. Εξάλλου είχε αρκετό κόσμο απέξω και δεν ήταν συνηθισμένος να δέχεται εντολές. Ομως εγώ δεν επανέλαβα τη φράση μου, κοιτώντας τον πάντα στα μάτια απλά περίμενα να υπακούσει. Τελικά στα επόμενα δευτερόλεπτα κατάλαβε ότι σοβαρολογούσα και ήρθε προς το μέρος μου. Του έδειξα με τα μάτια μου το πάτωμα κι αυτός, λίγο απρόθυμα, γονάτισε. Σήκωσα το πόδι μου και τον πάτησα με το τακούνι μου ακριβώς στη λακούβα του λαιμού του, κατεβάζοντας το πρόσωπο του στο πάτωμα.

Τότε ένα ικανοποιημένο χαμόγελο ζωγραφίστηκε στα χείλη μου και σχεδόν σφύριξα την εντολή μου : » άκου να δεις σκουλήκι, εδώ μέσα εγώ είμαι το αφεντικό και δεν θα ανεχτώ καμμία αντίρρηση αλλιιώς θα τιμωρηθείς, και πίστεψε με δεν θα σου αρέσει. Μέχρι αύριο κοίταξε να έχεις ετοιμάσει το ρουσφέτι που σου έχω ζητήσει και θα δούμε αν θα σε ψηφίσω στις επόμενες εκλογές. Κατάλαβες?!». Η άκρη της μπότας μου ανασήκωσε το πηγούνι του που είχε αρχίσει να τρέμει και δάκρυα κύλαγαν τώρα απ’ τα μάτια του. Ναι, Κυρία είπε μες τους λυγμούς του και έπιασε να μου φιλάει τα πόδια. Χωρίς δεύτερη σκέψη , τον κλώτσησα μακρυά και έφυγα όπως είχα έρθει, χτυπώντας μια φορά με το μαστίγιο μου την ταμπελίτσα πάνω στο γραφείο του που έγραφε «Θ.Πάγκαλος» και κάνοντας την χίλια κομμάτια.

Aθλια σκουλήκιαααα… ψιθύρισα φεύγοντας και χάθηκα στις σκιές.

~ από isisveiled στο Ιανουαρίου 8, 2011.

5 Σχόλια to “μπορείς να με λες Κυρία”

  1. You can call me Al …

  2. Βρε τον Χοντρό!
    Εμπνέει, παιδί μου, εμπνέει!

    Καλό Απόγευμα.

  3. χαααχαχ όντως καλέ μου φίλε ! καλό απόγευμα 🙂

  4. Από περίσσια μιζέρια λέει όλες αυτές τις κοτσάνες! Αληθεύει ότι ετοιμάζεται να παραιτηθεί, γιατί, λέει, συνειδητοποίησε, έστω και αργά, πόσο διεφθαρμένο είναι το κόμμα του; ‘Η μήπως βοήθησε και το …μαστίγιο;

  5. χεχε θα αφήσω τη φαντασία σου να απαντήσει σε αυτό 😉

    καλημέρες 🙂

Σχολιάστε

 
