Ιsis lamentations

Δεν είναι ότι δεν έχω παπούτσια να βάλω, έχω και μάλιστα αρκετά. Αυτά τα ζήλεψα γιατί μου θυμίζουν τα χρόνια που αφιέρωσα στο χορό και ώρες περπάτησα και τεντώθηκα πάνω τους, στριφογύρισα και πέταξα ψηλά σαν πεταλούδα, γιατί το σώμα μου το ίδιο διαμορφώθηκε φορώντας τα. Αυτά τα πόδια είναι ίσια, και η ψυχή αυτή είναι ίσια (όσο ίσια μπορεί να είναι μια ψυχή) γιατί χόρεψαν πολλές ώρες με τέτοια παπουτσάκια. Αν περπατάω στο δρόμο τώρα και ξεχωρίζω, δεν είναι για το ύψος ούτε το σουλούπι, είναι γιατί πάνω σε αυτά έμαθα να στέκομαι κοιτώντας τον ουρανό, να περπατάω και να νομίζεις πως μια ευθεία γραμμή κρατάει το σώμα μου κρεμασμένο απ’ τον ήλιο.

Τα ζήλεψα ακόμα γιατί είναι ροζ και μαλακά σαν τα πατουσάκια των μωρών γατιών, που σου ρχεται να τα φιλήσεις και να τα χαϊδεύεις όλη μέρα, και γιατί τα δικά μου πατουσάκια παραμένουν έτσι και στην ηλικία μου ακόμα, και αξίζουν να περπατάνε σε κάτι τόσο τρυφερό. Γι’αυτό… γιατί η αγάπη έχει πολλές μορφές κι εγώ την βρίσκω ακόμα και σε ένα ζευγάρι παπουτσάκια που δεν αξίζουν πάνω από 15 ευρώ.

Ομως ντρέπομαι που πρέπει να διαλέξω ανάμεσα σε αυτά και στην επιβίωση μου για κάποιες μέρες. Εγώ που περπατάω περήφανη και στητή ανάμεσα σας, ντρέπομαι γιατί πρέπει να επιλέξω. Και με έχουν κάνει να ντρέπομαι, σκοτώνουν τέτοια μικρά όνειρα, άνθρωποι που πάνε για διακοπές στο νησί που μπορούν να επιλέξουν, που επιλέγουν χωρίς δισταγμό να πληρώσουντα 700 ευρώ στο κομμωτήριο που τους αρέσει και επιλέγουν επίσης να μου χρεώνουν τον λογαριασμό εμένα, που δεν τους επέλεξα ποτέ μου.

Δεν κλαίω για την άνιση κατανομή της επιλογής που μου επιβλήθηκε, θα ζήσω και μ’αυτήν όπως και με πολλά άλλα που δεν μου αρέσουν, αλλά για τα μικρά μου ροζ όνειρα που δεν θα περπατήσω πάνω τους, και δεν θα κουνήσω την ουρά μου ευχαριστημένη στον ήλιο φορώντας τα. Θα πάω στη φωλιά μου και θα κλαίω όλη μέρα…

~ από isisveiled στο Απρίλιος 26, 2011.

Σχολιάστε

 
