ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΝΕΣ!

 

.

.

Εσύ! ο κάθε εσύ το έκανες με τη σιωπή σου! με την ανοχή σου, τον εγωϊσμό και την ανοησία σου. Εσύ με τα μικροκομματικά οφέλη σου και τον άνετο καναπέ σου με έχεις κάνει να ουρλιάζω. Εσύ που σκοτώνεις τα ζώα μου, εσύ που αθωώνεις το φονιά, εσύ που αντί να στρώσεις τον κώλο σου στην πλατεία πας για μπάνιο τις Κυριακές. Εσύ που σου πληρώνει το «κόμμα» τους λογαριασμούς σε αντίθεση με μένα που εγώ πληρώνω στον κτηνίατρο τα λεφτά που είχα για το ρεύμα ευχαρίστως. Εσύ! που τα φιλοζωϊκά σου αισθήματα εξαντλούνται στην ευθανασία και μου προτείνεις να μη ταϊζω τα αδέσποτα ή να φύγω απ’ το σπίτι μου για να γλυτώσω από τους τρελλούς. Εσύ που σκαρφαλώνεις στο μπαλκόνι μου για να δεις τον κώλο μου (να δεις της γυναίκας σου γελοίε), που πήρες απ’ τους γύφτους το παιδί σου.

Εσύ φταις! για όλα! Στη δική σου κακία, στη δική σου αχόρταγη ματιά και τσέπη βασίζονται αυτοί που μας κυβερνάνε. Εσύ φταις γιατί τα ξέρεις και δε μιλάς, γιατί τα κάνεις, γιατί τα μηχανεύεσαι γιατί ελπίζεις να μείνουν πάντα έτσι! Εσύ φταις γιατί τα λεφτά που καταχράστηκες από τον ΟΤΕ νομίζεις ότι σου δίνουν το δικαίωμα να μπαίνεις σπίτι μου και να ξερνάει το στόμα σου για μένα τέρατα. Εσύ φταις! Το δικό σου αίμα θέλω να δω να τρέχει κι αν ισοφαρίσει κάποτε όσο έχεις χύσει δικό μου θα ρθω να σε ματώσω κι άλλο!

~ από isisveiled στο Ιουνίου 9, 2011.

4 Σχόλια to “ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΝΕΣ!”

  1. και δεν πάνε να λένε τέρατα, σκασίλα σου, αφού τέτοιοι είναι
    και το μίσος, η οργή, όπως θες πες το φύρα είναι, λερώνεις την ψυχούλα σου
    βρε μικρό τι ασχολείσαι με τους κάφρους αγνόησε τους

  2. Εβίνα λες να κάνω κέφι να ασχολούμαι? όταν όμως μου σκοτώνουν ζώα δεν μπορώ να σφυράω αδιάφορα… και το να λένε έχει τα όρια του… στα όρια του κουτσομπολιού ελάχιστα με ενδιαφέρει, όταν όμως αυτό αρχίζει να έχει προεκτάσεις πρακτικές στη ζωή μου ναι με ενοχλεί, κι όταν ανοίγουν τον κήπο και ξεπατώνουν τα φυτά μου ναι με ενοχλεί, κι όταν κλέβουν την αλληλογραφία μου, κι όταν σκαρφαλώνουν στη βεράντα μου να με χαζέψουν την ώρα που κοιμάμαι… ναι με ενοχλεί! πως να το κάνουμε…

  3. κι όταν το εφετείο ξαφνικά τους αθωώνει εκεί που πρωτόδικα όχι μόνο τους είχε καταδικάσει αλλά και ρίξει ένα χρόνο φυλακή, είναι σαν να τους λέει «όρμα, καλά το κάνεις»

  4. ουπς δεν ήξερα ότι αφορούσε αυτή την κτηνωδία, είμαι λίγο … τι λίγο, εντελώς… στον κόσμο μου τελευταία
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΕΜΕ

Σχολιάστε

 
