The problem is all inside your head, she said to me

.

.

Ελλείψει ερωτικού συντρόφου και με την μόνιμη δικαιολογία της πανσελήνου, σκέφτηκα να παραφράσω το τραγούδι στην πραγματικότητα μου και να δολοφονήσω με πενήντα διαφορετικούς τρόπους τον γείτονα μου. Μην φανταστείτε πως είναι υπερβολή να χρησιμοποιήσω πενήντα τρόπους, ούτε πως η δολοφονία είναι μια ακραία λύση. Εδώ και δύο μήνες, όλο το καλοκαίρι σχεδόν, προσπαθώ να ξορκίσω την παρουσία του και τις πράξεις του με ένα σωρό έντεχνους τρόπους και αποτυχαίνω. Τον σχολίασα με τους φίλους και τους συγγενείς, γέλασα μαζί του, έγραψα για όσα είναι και όσα αντιπροσωπεύει, τον αγνόησα, μα τίποτα δεν ήταν αρκετό.

Η ιδέα μου ήρθε τη στιγμή που ένιωθα πάλι να φουντώνει μέσα μου η αγανάκτηση γι’ αυτόν και θα ήταν ένα ακόμα χαμένο μεσημέρι αν την άφηνα να εγκατασταθεί στο μυαλό μου. Για καλή μου τύχη όμως, η ανοχή μου ξαφνικά στέρεψε κι άρχισα να τον φαντάζομαι σαν άλλο Αβεσαλώμ, να τον σπρώχνει ο αέρας με δύναμη πάνω στα δέντρα, τα κλαριά να αρπάζουν την περούκα του, κι αυτός στην προσπάθεια του να την ξεμπλέξει να πέφτει και να παλουκώνεται στο φράχτη. Σχεδόν άκουσα με τα αυτιά μου την ελιά να καγχάζει και να μου κλείνει το μάτι και πρέπει να ομολογήσω πως ανακουφίστηκα στην σκέψη.

Τότε άρχισαν να εισρέουν σαν καταρράκτης στο μυαλό μου, εικόνες και τρόποι να πεθάνει κι όσο περισσότερο το άφηνα ελεύθερο τόσο περισσότερο αγρίευα. Τον σκεφτόμουν να σκοντάφτει στις άθλιες πέτρες του και το χλοοκοπτικό να τον σακατεύει, τη μηχανή του γκαζόν να βγάζει δόντια και να αποκτάει ψυχή και να του κόβει τα πόδια από το γόνατο. Να βγαίνουν οι δικοί του από το σπίτι και να τον βρίσκουν φυτεμένο στο χώμα, ενώ το γκαζόν είχε ήδη φάει και χωνέψει τα πόδια και φτύσει τα παπούτσια. Τους σκεφτόμουν κι αυτούς να ουρλιάζουν και να τρέχουν αφηνιασμένοι τριγύρω, κι αυτός να έχει πετρώσει με μια αιώνια έκφραση φρίκης στο πρόσωπο του.

Μετά σκεφτόμουν τις γάτες της γυναίκας του, που μισεί θανάσιμα αλλά μπροστά της κάνει τον αδιάφορο, ένα βράδυ να έρπουν κάτω από την καρέκλα του και να τον τρώνε από μέσα. Να τον βρουν το πρωί σαν μια ψεύτικη στολή πεταμένο στο χώμα. Τον είδα να τον καταπίνει το κύμα και να τον κομματιάζει η μηχανή του σκάφους, μέτρησα πολλές παραλλαγές σε αυτή την περίπτωση. Ενας φίλος, ξέροντας την αγάπη μου για τα εργαλεία και τα ζυμαρικά, πρότεινε κατσαβίδι στο μάτι και να το στρίψω σαν να μαζεύω μακαρόνια. Μου άρεσε κι αυτό. Βέβαια θα προτιμούσα μια εκδοχή που το κατσαβίδι θα ξυπνούσε μόνο του, θα φορτωνόταν στο δραπανοκατσάβιδο μου, και θα εμφανιζόταν μόνο του πάνω στο κεφάλι του άθλιου αυτού ανθρώπου, ή πως ακόμα καλύτερα αντί για κατσαβίδι θα ήταν στην άκρη του αυτό το εξάρτημα που είναι για να ανοίγει τρύπες σαν ποτήρι.

Μ’ αυτά και με τ’ άλλα, αυτή την πανσέληνο νομίζω πως θα διασκεδάσω πολύ.

~ από isisveiled στο Αύγουστος 30, 2012.

4 Σχόλια to “The problem is all inside your head, she said to me”

  1. Επιτρέψτε μου να αναφέρω την ιδέα, αν δεν την έχετε σκεφτεί, και χρησιμοποιώ τον πληθυντικό διότι το απαιτεί η σοβαρότις του θέματος, του θανάτου δια ασφυξίας από κατάποση περούκας. Ξέρετε, να του χώσετε την περούκα βαθιά στο λαρύγγι. Ωστόσο, ελάτε τώρα, ας μην βαραίνετε το κάρμα σας αδίκως, και αυτός, στο κάτω- κάτω, όσο ουτιδανός και αν είναι (εμπιστεύομαι την κρίση σας επί αυτού) έχει μια ψυχή που γνωρίζει την αλήθεια, έστω και αν ο κάτοχός της ασχημονεί. Ας ελπίσομε λοιπόν να ανανήψει και να πάψει να αποτελεί και για εσάς πηγή όχλησης. Το εύχομαι ειλικρινώς, καθώς, πρέπει να σας πω, δεν επιδοκιμάζω τας βιαίους μεθόδους.

    Μετά τιμής, κ.λπ. κ.λπ.

  2. Ω αγαπητέ! ευχαριστώ ιδιαίτερα για την συνεισφορά στις ιδέες εξόντωσης του εν λόγω γείτονα! θα το βάλω φυσικά στη λίστα μου.

    Ωστόσο, αν και ποτέ όσο ζω δεν είχε περάσει καν από το μυαλό μου η σκέψη της διανοητικής δολοφονίας κάποιου (παρόλο που οι φίλοι το συμβούλευαν ως εξαιρετικό αγχολυτικό) το βρήκα στην πράξη αρκετά ανακουφιστικό. Διαπίστωσα δηλαδή πως εκτονωνόταν έτσι αυτό που ένιωθα και νομίζω το κάρμα προτιμάει την εκτόνωση της ενέργειας, παρά την συσσώρευση της, η οποία και τελικά δημιουργεί φαινόμενα ανταπόδωσης. Στο επίπεδο που αναγνωρίζω την αθάνατη ψυχή του δεν διαφωνώ καθόλου, την σέβομαι και την αγαπώ όσο οτιδήποτε άλλο. Ομως ξέρετε, ο Ιησούς κάποτε (τον αντιλαμβάνομαι ως δάσκαλο κι όχι ως θεότητα) είχε πει κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον πάνω στο θέμα : τα σκάνδαλα είναι αναγκαία στον κόσμο, αλίμονο σε αυτούς που τα φέρνουν. Ως εκ τούτου, είμαι σίγουρη πως το σύμπαν θα τον περιλάβει καταλλήλως και με τον τρόπο που αυτός θα αντιληφθεί καλύτερα. Οι βίαιες μέθοδοι δεν είναι ούτε του δικού μου γούστου και γι’αυτό κι αυτός και κανα δυό ακόμα έχουν την εντύπωση πως είμαι ο μαλάκας της γειτονιάς (σόρρυ για την άκομψη έκφραση), διαφορετικά θα του είχα κάψει το γκαζόν με αλάτι εδώ και χρόνια τώρα… αλλά βλέπετε, σέβομαι ακόμα και την ψυχή του γκαζόν..

    την καλημέρα μου 🙂

  3. Παρακαλώ, και εύχομαι ένα όμορφο σαββατκύριακο, χωρίς ενοχλήσεις από τους ενοχλητικούς 🙂

  4. να ‘σαι καλά, επίσης 🙂

Σχολιάστε

 
