μου χρωστάς ένα όνειρο κι ένα γαϊδούρι

.

 

.

Το ξέρω πως έχουν περάσει δέκα χρόνια, αλλά εσύ είσαι κάπου που ο χρόνος δεν υπολογίζεται κι εμένα μου φαίνεται σαν να ‘ταν χθες. Οχι, την μέρα της απώλειας, τις συνθήκες και τα ζόρια τα έχω ξεπεράσει προ πολλού, όμως ακόμα γράφονται χρωματιστές στο μυαλό μου οι σκηνές των χρόνων που ήμασταν μαζί και που εκπλήρωνα τα δικά σου όνειρα.  Ενα ένα, όλα τα έκανα αλήθεια, την αγάπη και την φροντίδα, την τρυφερότητα, την ελευθερία. Πήρα το νήμα της ζωής σου στα χέρια μου, κι έκατσα υπομονετικά μέχρι να κεντήσω μια ολόκληρη διαφορετική πραγματικότητα απ’ αυτήν που είχες συνηθίσει, μια πραγματικότητα που ονειρευόσουν. Τώρα μου χρωστάς κι εσύ το ίδιο όνειρο, να σηκώσω το κεφάλι μου και να πάρω μια ανάσα καθαρό αέρα, να ισιώσει η πλάτη μου, να ξυπνήσω το πρωί με ανυπομονησία.

Μη νομίζεις, ακόμα κι αν δεν το καταλαβαίνω, για την ζωή ενός ανθρώπου αυτά τα χρόνια είναι πολλά κι αν αργήσεις λίγο ακόμα τι θα χει μείνει να ονειρευτώ? Αυτά σκέφτομαι κάθε φορά που ανεβαίνω τα σκαλιά και σκύβω για να πιάσω μια τούφα του σκύλου που παρέσυρε ο αέρας. Θυμάμαι τότε και το γαϊδούρι, γιατί η πλάτη μου έπαψε εδώ και καιρό να αντέχει το βάρος κι εσύ μου είχες υποσχεθεί ένα γαϊδούρι αλλά μου άφησες μόνο το φορτίο. Είναι πολύ κι εγώ είμαι αδύνατη, σαν κλαράκι λένε, και θα έπρεπε να ανθίζω αντί να λυγίζω συνεχώς στον αέρα. Δεν τα χαμε συμφωνήσει έτσι ξέρεις.

Αύριο μεθαύριο θα κλείσουν δέκα χρόνια λοιπόν, όσο εγώ φροντίζω τα δικά σου όνειρα, έλα κι εσύ στο δικό μου μια φορά.

~ από isisveiled στο Οκτώβριος 17, 2012.

4 Σχόλια to “μου χρωστάς ένα όνειρο κι ένα γαϊδούρι”

  1. ,,,,,,,,

  2. φιλάκι 🙂

  3. Μιά αγκαλιά…

  4. κι εσύ φιλάκι.. ευχαριστώ 🙂

Σχολιάστε

 
