το ταξίδι

.


.
Θα ‘τανε καμιά δεκαριά βαρκούλες δεμένες η μία πίσω απ’ την άλλη σαν τρενάκι. Η πρώτη κλειστή τριγύρω αλλά δυνατή στη θέση της μηχανής. Η δεύτερη κι αυτή κλειστή τριγύρω και μέσα έμοιαζε με κουζίνα. Ομορφα ντουλάπια μέχρι ψηλά, ποτήρια και πιάτα, ένα στενόμακρο τραπέζι με καρέκλες στη μέση, όλα λευκά χωρίς παράθυρα. Οι επόμενες ήταν όμορφες πολύ, ανοιχτές με κάγκελα περίτεχνα, με όμορφους ημικυκλικούς καναπέδες, με ένα τιμόνι στο κέντρο που δεν χρησίμευε σε τίποτα. Η μία πίσω από την άλλη έδειχναν κουκλίστικες και πολυτελείς.

Να, σε μία τέτοια θέλω να ταξιδέψω σκέφτηκα, όμως με έσπρωξαν στην δεύτερη που έμοιαζε με κουζίνα. Μου κακοφάνηκε και στεκόμουν μουτρωμένη δίπλα στο τραπέζι, όταν ξαφνικά τα μάτια μου έκλεισαν και το μυαλό μου προχώρησε μπροστά στη διαδρομή και το χρόνο. Σκέφτηκα τον ωκεανό που έπρεπε να διασχίσουμε και γύρω μας να φουσκώνει η θάλασσα ψυχρή και μαύρη με κύματα πελώρια σαν βουνά. Ενιωθα το καραβάνι από βάρκες να κλυδωνίζεται ανάμεσα τους και να πασχίζει να περάσει, τα κύματα να σκάνε πάνω στις ανοιχτές βάρκες που ακολουθούσαν, να γεμίζει νερό το πάτωμα και να φεύγει με βία ξανά προς τα έξω.

Ανοιξα τα μάτια μου κι ένιωσα τυχερή που η δική μου τουλάχιστον ήταν κλειστή και δεν θα βρεχόμουν, δεν θα χρειαζόταν να αντικρίσω τους σκοτεινούς όγκους του νερού να στέκονται πάνω από το κεφάλι μου και να προσθέτουν κι άλλο στον φόβο μου. Ανοιξα την πόρτα και κοίταξα προς τα έξω στην προβλήτα, εκεί που ο καιρός ήταν ακόμα καλός και η θάλασσα ήρεμη. Πλήθος κόσμου, πήδαγε τώρα μες τις βάρκες, στοιβάζονταν ο ένας πάνω στον άλλο, κρέμονταν από τα όμορφα κάγκελα και πάνω τους έπεφταν κι άλλοι, να προλάβουν να φύγουν.

Για άλλη μια φορά, σ’αυτό το ταξίδι, θα ήμουν ασφαλής και μόνη μου.

~ από isisveiled στο Νοέμβριος 26, 2012.

Σχολιάστε

 
