σαν θαύμα μου φαινόταν

.

.

Μετά από χρόνια πεθύμησα να βρεθώ ξανά μπροστά στο μικρόφωνο ή έστω να βάζω τις μουσικές, καθώς για μία ώρα έρχονταν και στρώνονταν μέσα μου οι μνήμες σωστά, εκείνης της όμορφης πραγματικότητας που κόντευα να ξεχάσω κι αυτής που προσπαθούσα και δεν έσβηνε. Μίλαγαν οι παρουσιαστές, χωρίς εκείνο τον lifestyle στόμφο των νεότερων χρόνων του ραδιοφώνου, με εκείνη την απλή καθαρή φωνή και σκέψη, που σε κάνει να νομίζεις ότι απευθύνονται σε σένα προσωπικά και θες να σηκώσεις το τηλέφωνο και να τους πεις, σας άκουσα, ήμουν κι εγώ εκεί μαζί σας.

Εναλλάσσονταν οι μουσικές και τα λόγια, κι εγώ είχα ξαναβρεθεί σε εκείνο το ιριδίζον συννεφάκι που με έπαιρνες και με ξάπλωνες και έπιανες πεταλούδες και στόλιζες τον αέρα γύρω μας, κι αυτές πετούσαν απαλά κι ακούμπαγαν πάνω μας τόσο τρυφερά, όσο οι στίχοι που αγαπούσα, σαν θαύμα μου φαινόταν. Μέχρι που έφτασε και η δική του ώρα :

«Ξαφνικά γίνεται ένα σαν θαύμα
και το πιστεύεις και το κυνηγάς και αγαλλιάς
κι ας σου λέει εκείνο «δεν είμαι, δεν είμαι»
εσύ τίποτα.

Και φεύγει εντελώς ανυποψίαστο πως εσύ
το δημιούργησες, πως από σένα εκπηγάζει
και περπατά στου δρόμους πιστεύοντας πως
τάχα υπάρχει
έστω και θανόντος του δημιουργού του.

Αυτό
ένα πλάσμα αμιγώς της φαντασίας σου. » *

Κι ήθελα μετά την εκπομπή να θυμηθώ κι άλλα, αλλά τα είχα ήδη ξεχάσει. Η φωνή μου είχε κλείσει ξανά.

* Το Θαύμα από την ποιητική συλλογή ο Εμονίδης του George Le Nonce, εκδόσεις Μικρή Αρκτος

υ.γ. σπίρτο που καίγεται, πάντα σημαίνει αγάπη

~ από isisveiled στο Ιανουαρίου 13, 2014.

2 Σχόλια to “σαν θαύμα μου φαινόταν”

  1. Σε χάσαμε. Είσαι καλά;

  2. καλά είμαι, κάνω πολλά διαφορετικά πράγματα και γράφω μικρά παραμύθια στο facebook

    καλημέρα🙂

Σχολιάστε

 
