no man’s land

.

.

Εδώ λοιπόν. Από την επικοινωνιακή εξορία των μπλογκ. Γιατί περί εξορίας πρόκειται , καθώς δεν υπήρξα ποτέ το μεγάλο όνομα με χιλιάδες αναγνώσεις κάθε μέρα και τα σχόλια, ήταν και παραμένουν, από πέντε έξι ερωτοχτυπημένους μέσα στο κεφάλι τους με το φαντασιακό μου πρότυπο και κάνα δύο σεξομανείς που χάζευαν μπούτι στη φωτογραφία του προφίλ μου. Φυσικά ούτε εδώ περιμένω να γίνει συζήτηση, είμαι απλά ο τρελός που δεν άντεξε και μιλάει μόνος του σε μια μπάλα σε ένα ξερονήσι. Το θέμα λοιπόν, δεν έχει να κάνει με τους όρους χρήσης της όποιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό αποδεικνύεται από τους χιλιάδες λογαριασμούς με ονόματα όπως Καυλιάρα Ανεμώνα και Γιγάντιος Πούτσος, που ουδέποτε γνώρισαν άλλο πρόβλημα στην ύπαρξη τους, εκτός από περιστασιακά «πλοκ» γιατί έχουν κάνει πολλά μαζεμένα «αδδ».  Το επιχείρημα λοιπόν της ύπαρξης αλγόριθμου σάρωσης προφίλ με ψεύτικα ονόματα, λήγει εκεί. Το πρόβλημα είναι καθαρά κοινωνικό και αυτό το συνειδητοποίησα μετά το τελευταίο κύμα «ξεκαθαρίσματος λογαριασμών» (ανάμεσα τους και στον δικό μου φυσικά).

Το πρόβλημα είναι οι ίδιοι οι χρήστες. Που είτε βρίσκονται έξω, είτε μέσα δεν αλλάζουν καθόλου την λογική και την συμπεριφορά τους. Στην πλειοψηφία τους, πρόκειται για βαθύτατα βολεμένους κώλους στον ιδεατό καναπέ των like, των παιχνιδιών, της αναγνωρισιμότητας. Είμαστε μέσα σε όλα αυτά ορατοί μόνο κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Αν έχουμε βυζί στην φωτό προφίλ, αν χαβαλεδιάζουμε όλη μέρα, αν βάζουμε φωτό με γάτες, αν ξεδιπλώνουμε τις πολιτικές μας αναλύσεις ή κάνουμε αναμετάδοση της επικαιρότητας ως λανθάνοντες δημοσιοκάφροι. Διαφορετικά ουδείς ασχολείται ή ξέρει ότι υπάρχεις πίσω από το άβαταρ. Στους έξοχα βολεμένους κώλους του Διαδικτύου, μην ξεχάσω να προσθέσω τους παντός είδους επαναστάτες, οι οποίοι και έσπευσαν πρώτοι να δηλώσουν τα στοιχεία τους για να μη χάσουν τους  πολύτιμους λογαριασμούς τους. Συνιστώ θερμά σε όλους αυτούς να εξαφανιστούν, γιατί από αυτό το είδος συμβιβασμού είναι που προέρχονται όλα τα πραγματικά μας προβλήματα.

Οσο για μένα. Εγώ αγαπάω την επικοινωνία, η οποία εδώ που βρίσκομαι είναι εξαιρετικά δύσκολη. Είχα την ευκαιρία να έρχομαι σε επαφή με ανθρώπους και ανάμεσα τους να επιλέγω αυτούς τους μερικούς που μου κάνουν για παρέα. Δυστυχώς, όπως αποδείχθηκε, οι περισσότεροι απ’ αυτούς με αντιμετωπίζουν σαν έναν όμορφο πίνακα στον τοίχο, ένα καραγκιοζάκι που είναι ευχάριστο να παρακολουθείς. Λυπάμαι αλλά δεν είμαι έτσι και δεν μπορώ να γίνω ακόμα κι αν προσπαθήσω. Υπάρχουν ακόμα επιλογές για όσους πίσω από το άβαταρ είδαν άνθρωπο. Από εκεί και πέρα ο λόγος που δεν προσπαθώ άλλο είναι γιατί από τα λίγα πράγματα που μου έχουν απομείνει, είναι να διατηρώ τα επίπεδα στα οποία θα μοιράζομαι την πραγματικότητα μου με τους άλλους. Με την ίδια λογική που δεν βγαίνω στον δρόμο με τα εσώρουχα ή γυμνή, δεν έχω λόγο να ξέρουν όλοι πως με λένε ή που μένω ή τι έχω σπουδάσει και ποιο είναι το ΑΦΜ μου. Καθώς λοιπόν δεν ανήκω στην ελίτ της διανόησης αυτού του τόπου, πολύ αμφιβάλλω ότι κι αυτά τα λίγα που είχα να πω θα τα διαβάσει κάποιος.

Στο μέλλον λοιπόν, δεν θα ξέρω τι απόγινε με τον Ρωμανό, ή αν υπάρχει κάποιος τέτοιος, οι ψυχασθενείς θα συνεχίζουν να ζουν ανάμεσα σας και εσείς θα τους ανέχεστε για να σας στέλνουν προσκλήσεις και ζωές στα παιχνίδια, αυτά τα λίγα που γεφύρωναν τα χιλιόμετρα με τους ανθρώπους που αγαπάω δεν θα υπάρχουν κι αυτά, θα γράψω ίσως λίγο στην αρχή εδώ να εκτονωθώ και μετά θα κάτσουμε εγώ με το κενό να κάνουμε παρέα. Που δεν έχει ανάγκη από ταυτοποίηση στοιχείων.

~ από isisveiled στο Δεκεμβρίου 2, 2014.

11 Σχόλια to “no man’s land”

  1. Μη χαλιέσαι με τους «περισσότερους», έτσι κι αλλιώς δεν σε αφορούσαν ποτέ. Κάνε φόκους στους λιγότερους, που δεν θέλουν να σε χάσουν με τίποτα! Και για να μην ξεχνιόμαστε, διότι στα σόσιαλ μίντια βαρύνει κυρίως η επικοινωνία αλλά εδώ είναι ο τόπος για τον λόγο, ωραίο κείμενο, όπως πάντα!

  2. μμμ ναι το οποιο διαβάσαμε εσύ κι εγώ Χρύσα μου, ούτε καν αυτοί που χάρηκαν για τον εγκλεισμό μου στο «μοναστήρι» .. θα στα στέλνω με μαιηλ μου φαινεται λολ

  3. Ότι θέλω να μου τα στέλνεις με μέιλ ούτε συζήτηση, αλλά έχω καλύτερη ιδέα, λέω να φτιάξουμε fanzin _μη σου πω και samizdat στο φέισμπουκ, να τα κυκλοφορούμε παράνομα!🙂❤

  4. Το διάβασα κι εγώ!
    Με διαφορετικό φαντασιακό πρότυπο, αλλά θαυμαστής της φωτογραφίας του προφίλ!

  5. μμμμ κάτσε τώρα που το πες να την εξαφανίσω, δεν υπάρχει λόγος να έρχεται σε επαφή με την πραγματικότητα μου κανείς, βολευτείτε με τα φαντασιακά σας, τα όποια

  6. είναι καλή παρέα το κενό;

  7. αν είναι η μόνη το συνηθίζεις..

  8. Ακόμα και το κενό όμως κάνει διακοπές και συμβιβασμούς,…κανε ένα κόπο και δες λιγο παραπάνω τις γυρω και τους γύρω σου…υπάρχουμε…εχει κι αλλους ανθρώπους….χαμογέλα

  9. ναι, απλά η διαδικασία ξεκαθαρίσματος είναι πάντα επώδυνη🙂

  10. Σπειροειδώς προς τα μέσα. Κατανοητό. Υγίαινε.🙂

  11. 🙂

Σχολιάστε

 
